finn65
Aktiv
E-post
"Kjell" skrev:Mange rare spørsmål da gitt
PAT: (Se vedlegg) Er det slik du mener?
Tilkoblinger: (se bildet)
Det er 2 stk phono kontakter på baksiden for tilkobling til ekstern forsterker.
Ja det er jordet ontakt med ferrit kjerner i begge ender.
Bildet er faktisk det beste .
Grunnen jeg spør er dette:
http://www.hifiklubben.com/NO/Nyheter/P ... o/1730.htm
Kjell
Aktiv
E-post
Det der med jordstrømmer er et velkjent problem. Det er bare å ikke benytte et jordet uttak det.
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
"øivindo" skrev:hvordan i huleste fungerer PAT funksjonen på PV60.Har prøvd PV60 på expert men PAT funskjonen finner jeg ikke.er det tv og tekstv som kommer opp?
Du mener vel PAP. Så vidt jeg vet , har PV60 verken PAP (bilde og bilde) eller PIP (bilde i bilde). PV600 har derimot disse funskjonene.
Så forresten skjermen på Elkjøp i dag. Bildene de viste var av dårlig kvalitet, så det var vanskelig å få noe inntrykk. Utseende var skuffende, men ikke så ille som på bildene. Vil ikke si at den så plastikkaktig ut som noen hevder (den hang på vegg), men det er for mye sølv. Men hengende på vegg, ser den helt ok ut.
Nå håper jeg PV600 kommer snart, jeg er klar til å bestille.
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Det er nok PAT det tenkes på (som Panaonic hevder den har)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
øivindo
Aktiv
E-post
Undertaker
Aktiv
E-post
Har nå sedd PV60 med signal via kabeldekoder.
Jeg må si at tven var helt fantastisk både når det gjelder bildet og design, fatter ikke at det finnes noen som mener den ser billig ut, den var bare rålekker spørr du meg.
Prisen jeg fikk på expert i Sarpsborg var 19900kr.-
Skal vente til den kommer som 37"
øivindo
Aktiv
E-post
"Undertaker" skrev:Har nå sedd PV60 med signal via kabeldekoder.
Jeg må si at tven var helt fantastisk både når det gjelder bildet og design, fatter ikke at det finnes noen som mener den ser billig ut, den var bare rålekker spørr du meg.
alle er vel så vant med at tven skal være svart,men når den kommer i sølv blir det litt negativt omtale.blir vel en vanesak som det er med svart.
Hyggelig pris er det også
Kjell
Aktiv
E-post
PATen ser altså slik ut på PV60.
pat.jpg (
39,3037109375 KB) Vist 1846 ganger
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Går rykter på det svenske forumet at PV600 ikke kommer til Sverige før september. Håper virkelig ikke det er tilfellet!
xuax
Kunnskapsrik
E-post
"Undertaker" skrev:Har nå sedd PV60 med signal via kabeldekoder.
Kan vel si at jeg er en av dem som synes den er veldig stygg. Flere jeg kjenner har gledet seg til den skulle komme, men når vi først fikk sett den så var det en kjempe skuffelse. Synes designet ødelegger hele tv'en
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Kjell
Aktiv
E-post
freimann
Aktiv
E-post
"xuax" skrev:"Undertaker" skrev:Har nå sedd PV60 med signal via kabeldekoder.
Kan vel si at jeg er en av dem som synes den er veldig stygg. Flere jeg kjenner har gledet seg til den skulle komme, men når vi først fikk sett den så var det en kjempe skuffelse. Synes designet ødelegger hele tv'en
Jeg er også en av dem som synes den er veldig stygg. Kan jo være noe med at man har hatt så store forhåpninger til denne tv'en at skuffelsen bare blir større. Jeg har ihvertfall gått og ventet på denne tv'en leeenge
! Men som sagt så burde han som har designet denne tv'en fått sparken på dagen!
øivindo
Aktiv
E-post
Har disse vifter? Hører at den ikke har det.Hvordan kjøles apparatet ned?
Leste en plass at den ikke har vifter, derfor den er helt stille når jeg lyttet etter det på Expert. PV500 serien var jo plaget med støy.