Logo

Offisell tråd - Viewpia LCD skjermer

Skriv et svar
16.11.2005 20.13.03 #31 av 33
Postet av: Ronny
Vel har selv kjøpt meg en viewpia 37 å er ganske fornøyd med denne for den prisen... har bare en vanlig tv antenne,men kjørte på en antenne forsterker å da kom bilde seg enormt.
Ellers bruker jeg komponent å prog.scan fra dvd spilleren min..
Vel smaken er som baken...delt i 2;eller fler?
Det er sikkert mye som kunne vert bedre ,men til denne prisen får du mye tv etter min,og resten av kinogjengen sin smak
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2005 14.51.54 #32 av 33
Postet av: Newcastle
Har vurdert Viewpia 37" LCD pga. pris, men lurer på følgende:

- Ser at det er delte meninger om disse skjermene. Det jeg lurer på, som jeg ikke klarte å få svar på her er; hvordan er disse skjermene på fotball? Kan ikke leve med en TV som ikke gir gode bilder på fotball....

- Har noen sammenlignet fotball på Viewpia mot andre LCD-skjermer (som f..eks Sony sine nye 40"ere? e.l.).

- En annen ting; forhandlere snakker om billedforbedringskretser og kamfilter. Dette skal være viktigere enn kontrast osv. Det ser ikke ut at disse skjermene fra Viewpia har mye av dette. Hvilken effekt får dette, spesielt for fotball(og annen sport for de som skulle ønske å se det...)?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2005 15.48.37 #33 av 33
Postet av: Ronny
"Newcastle" skrev:Har vurdert Viewpia 37" LCD pga. pris, men lurer på følgende:

- Ser at det er delte meninger om disse skjermene. Det jeg lurer på, som jeg ikke klarte å få svar på her er; hvordan er disse skjermene på fotball? Kan ikke leve med en TV som ikke gir gode bilder på fotball....

- Har noen sammenlignet fotball på Viewpia mot andre LCD-skjermer (som f..eks Sony sine nye 40"ere? e.l.).

- En annen ting; forhandlere snakker om billedforbedringskretser og kamfilter. Dette skal være viktigere enn kontrast osv. Det ser ikke ut at disse skjermene fra Viewpia har mye av dette. Hvilken effekt får dette, spesielt for fotball(og annen sport for de som skulle ønske å se det...)?

Vel må innrømme at det er ikke de beste bildene når det gjelder fotball,men nå hater jo jag det så det haar ikke noe betydning for meg da.
ellers kan jeg etter min vurdering annbefale det til den prisen. P.S Det er massa forsjellig på markedet så hvorfor ikke sjekke litt rundt å se
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar