Logo

Nytt komplett anlegg til ca 10000,-

Skriv et svar
12.07.2006 16.58.46 #1 av 2
Postet av: ^elg^
Hei!
Har nettopp kjøpt meg Samsung LE-40M61BX, og har tenkt å kjøpe meg et nytt hjemmekinoanlegg. Budsjettet mitt er på 10000, og jeg har siklet litt på samsungs HT-P1200. Anlegget er i seg selv veldig bra, men jeg trenger også en harddiskopptaker.

Derfor lurer jeg på:

1. Hvordan er mulighetene for å koble en harddiskopptaker opp mot dette systemet senere? Hvordan skal dette evt. gjøres?

2. Finnes det noen andre anlegg til omtrent den samme prisen (inkludert harddiskopptaker), som er stilrene og har bra lyd?

Som dere kanskje skjønner er jeg ganske grønn på hjemmekino, og er nok mer en videofil enn audiofil persom :) Men jeg liker å ha det stilrent, og vil derfor ha noe som matcher resten av utstyret:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.07.2006 19.37.28 #2 av 2
Postet av: Jack_is_back
"^elg^" skrev:Hei!
Har nettopp kjøpt meg Samsung LE-40M61BX, og har tenkt å kjøpe meg et nytt hjemmekinoanlegg. Budsjettet mitt er på 10000, og jeg har siklet litt på samsungs HT-P1200. Anlegget er i seg selv veldig bra, men jeg trenger også en harddiskopptaker.

Derfor lurer jeg på:

1. Hvordan er mulighetene for å koble en harddiskopptaker opp mot dette systemet senere? Hvordan skal dette evt. gjøres?

2. Finnes det noen andre anlegg til omtrent den samme prisen (inkludert harddiskopptaker), som er stilrene og har bra lyd?

Som dere kanskje skjønner er jeg ganske grønn på hjemmekino, og er nok mer en videofil enn audiofil persom :) Men jeg liker å ha det stilrent, og vil derfor ha noe som matcher resten av utstyret:)


Ville vert litt forsiktig med dette anlegget,husk at den har en vifte i subben som durer ....,og det høres bedre hjemme enn i butikken,det skal jeg love deg....,men vet at det er noen som har byttet vifte(søk og les om det her på forumet)...
Vet at Pioneer,Sony og LG har endel anlegg med innebygde harddisker...,og flere innenfor budsjettet ditt...ellers så har jo Samsung kommet med en ny serie etter HT-P1200 ,men de har heller ikke harddisk...

Lykke til med valget :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar