Logo

nytt kjøp av høytalere

Skriv et svar
24.11.2006 22.33.52 #1 av 5
Postet av: S.H
skal ha meg ett par nye høytalere. var inne å hørte på klipsch RF82 å ble veldig overrasket over lyden som var i de. spilte utrolig høyt uten at det var noe tegn til forvrening eller ubehagelig å høre på. synes den spilte detaljert å fint. hører på rock, metal... men har sett litt på B&W 604 s3 og. noen som har noe formening om ka som er best? har nad 372 å 272.. kommer nok til å selge 272 en. det går vel bra å bruke kun 372 en vel?
tror det bli klipsch eg går for.

og er det noen som vet ca kor mye eg får for CV 215 ca 1,5 år gamle fin å orginal. å nad 272 ett år gammel.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.11.2006 23.28.16 #2 av 5
Postet av: boly
Hva du får for CV høytalerene vet jeg ikke, men sleng de ut på Finn og QXL så kommer det bud på de.

Tror valget på klipsch RF82 blir meget bra. Har lest utrolig mye positivt om disse høytalerene. Men det er som med alle høytalere, man kan aldrig få nokk forsterker effekt.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.11.2006 20.37.37 #3 av 5
Postet av: kjelle
har selv klipsch høyttalere hjemme,ikke samme som deg men hører også mye på metal og hardrock.jeg mener klipsch passer perfekt til slik musikk,selv om de b&w høyttalere nåkk ikke er så dumme de heller.personlig liker jeg horndiskanten til klipsch bedre enn diskanten i de billigere modellene til b&w.men smaken er som baken :lol: . Når det kommer til mest trøkk tror jeg klipsch er ett av de merkene som gir mest pulver for penga.
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.11.2006 19.29.47 #4 av 5
Postet av: flop|s
Helt enig. Har hatt RF82 i et par måneder nå, og har aldri hørt så mye på musikk som jeg gjør nå... Venter imidlertidig på ny forsterker, har en yamaha stereo nå før jeg om en uke eller to får en flett ny Abrahamsen V.2. i stua. Lurer stort på hvordan den forsterkeren vil matche Klipschene...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.12.2006 22.13.51 #5 av 5
Postet av: ove W
Hei!. Har selv RF-82,er svine fornøjd,husk lang innspillings tid!!!.Klipsch passer de fleste forsterkere,men det kan være lurt og køre en med litt mørk klang karakter!. :D Mvh Ove W
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar