Logo

Nye modeller fra Panasonic presentert

Skriv et svar
26.02.2006 18.12.26 #16 av 17
Postet av: ziik
Ja dette gleder jeg meg til. Jeg leverte tilbake en pa50 fordi jeg ikke var fornøyd og på Forbruker.no leser jeg at de nye modellene skal være bedre på å undertrykke bilde og bevegelsesstøy. Og grunnen til at jeg leverte pa50`n tilbake var nemlig pga at enkelte ting på bildet som f.eks flaggstenger kunne stå og "dirre" noe som er utrolig irriterende når man først har lagt merke til det. Håper virkelig at sånt ikke skjer på de nye mod.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.02.2006 09.04.20 #17 av 17
Postet av: orso
"ziik" skrev:Ja dette gleder jeg meg til. Jeg leverte tilbake en pa50 fordi jeg ikke var fornøyd og på Forbruker.no leser jeg at de nye modellene skal være bedre på å undertrykke bilde og bevegelsesstøy. Og grunnen til at jeg leverte pa50`n tilbake var nemlig pga at enkelte ting på bildet som f.eks flaggstenger kunne stå og "dirre" noe som er utrolig irriterende når man først har lagt merke til det. Håper virkelig at sånt ikke skjer på de nye mod.


Dette har jeg aldri sett på PA50. Kanskje du fikk en modell med feil. Uansett har du gjort et smart trekk. Oppfølgeren vil garantert være bedre.


Diskusjonen om de nye modellene fortsetter i den offisielle tråden:
http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?t=5782
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar