Logo

Nye høytalere

Skriv et svar
15.12.2009 21.55.00 #1 av 1
Postet av: Hootie
Går med tanker om å bytte ut høytalerene mine, og kjøpe inn noke som er litt større. I dag har eg System Audio SA1530 front, SA510AV senter, SA505 på stativ bak og SE 175 subwoofer. Desse drives av Pioneer LX-70.
Første tanken var å bytte dei ut med B&W DM683, DM686 og HTM62 men etter å ha lest eindel dårlige innlegg om desse så virker ikkje det så lurt. Drømmehøytalerene er CM7, CM1 og CMC, men dei er ganske dyre, så da må dei handles inn over lang tid..
Alternativ 2 er å kjøpe SA1750 front og SA710AV senter, som er på tilbud hos soundgarden, og beholde bakhøytalerene og suben. Dette blir i tilfelle klart billigast, men blir det bra nok?
Alternativ 3 er KEF sin IQ serie, som eg kan få ganske bra priser på gjennom jobben, men etter det eg har lest i det siste så ligger ikkje dei i toppsjiktet i sin prisklasse?
Alternativ 4 er kanskje eit heilt annet oppsett etter tips fra dåke?

Pr. i dag så står anlegget i stua sammen med pioneer 507 plasma, men eg holder på å bygge kjellerstue. Da skal heile anlegget flyttes ned der. Dette rommet blir 3x4meter.
Anlegget blir brukt til å sjå fotball, spilling og film fra PS3, men kommer også til å bli brukt eindel til musikk i dei fleste sjangere. Da hovedsaklig roligere musikk som singer/songwrighter, men også rock og metal.

Her eg bur så finnest det ingen som selger stereo utenom expert og elkjøp, men eg har kort veg til Haugesund der dei ivertfall har soundgarden. Kan også reise til bergen for å teste.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar