Logo

Nye bakhøytalere til Infinity Kapp

Skriv et svar
10.12.2007 19.41.47 #1 av 4
Postet av: Wilchr
Hei..

Har Kappa 7.1 i front sammen med Kappa Video.
Som aktiv sub har jeg en Mirage MPS 12"
Ønsker å bytte ut mine bipolare Mirage bakhøytalere ,og har sett både på Mirage, JBL og
Har en Vincet 331 (driver front) sammen med en HK avr 7000.
Noen som har tips til nye høytalere
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.02.2008 12.52.48 #2 av 4
Postet av: Wilchr
Ingen gode kommentarer ;
Har 2 stk Brukte Infinitr Reference på hånden, både type 31i og 41 i ;) Har også noen SM, men disse tror jeg ikke passer...
Noen som har kombinasjonen av kappa (front + senter) og reference som surrond.. Bassen er jeg ikke redd for for det tar kassa fra Mirage seg av?
Eller noen som har kommentarer til det nye oppsettet?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.02.2008 13.58.44 #3 av 4
Postet av: orso
Synes du skal kjøpe min Kappa subwoofer som jeg har lagt for salg. :P
Nei, seriøst. Det beste er å finne senter i samme serie som frontene for å få lik lydsignatur. Har ikke oversikt over det selv, men du finner sikkert hvilke på hjemmesiden til Infinity. Utfordringen kan vel være få tak i en. Bakhøyttalere kan etter min mening fint være et annet merke eller annen serie, så sant du ikke hører på mye musikk i surround.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.02.2008 14.38.28 #4 av 4
Postet av: Wilchr
SUBEN fra Mirage 12" fungerer meget bra.. hadde et problem med summing, men dette var "bare" et jordingsproblem. Har ikke tenkt å bytte suben nei..
Har en kombinasjon mellom Mirage (SUB+ Bak) og Infitiy (Front + Senter) idag, og denne kombinasjonen er jeg veldig godt fornøyd med.. men ønsker å bytte ut de di-polare høytalerne bak..
Så er happy med tilbakemeldinger, tips
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar