Logo

Ny dvd-spiller, tips anyone?

Skriv et svar
27.12.2005 11.47.40 #1 av 3
Postet av: Alas
Hei.

Har fått tak i litt midler til å kjøpe meg en ny dvd-spiller.

Så jeg henvender meg her for å nyte godt av kunnskapen her inne :D

Jeg tipper det er mulig å få tak i en spiller som er bedre enn den Cambridgen jeg allerede har. Spilleren vil bli brukt til avspilling av dvd, og i en periode til cder også. Men det er bilde-delen som er viktist til å begynne med, det også at den er stille, er litt plaget med mekanisk støy fra min nåværende cd-spiller og det irriterer!!

Av formater så trenger jeg ikke så mye, dvd, cd, og gjerne sacd og hdcd, men det er ikke noe must.

Prisen? Rundt 6000,- Har tittet litt på nettet og aktuelle kandidater er Pioneer DV 668 (??) Denon 2910, og jeg har litt lyst på 3910, selv om den er en del dyrere. Så om noen har erfaringer, eventuelt andre forslag så mottas de med takk.

Mvh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.12.2005 13.06.19 #2 av 3
Postet av: kjelle
har selv denon 2910.er kjempefornøyd.det er rett og slett en kjempebra dvd spiller.bildet er imponerende og lyden likeså.spiller veldig bra cder også,og tar allt av formater.en annen positiv ting er at den har alle tilkoblingsmuligheter.det er det veldig få spillere som har.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.12.2005 15.48.13 #3 av 3
Postet av: Bidd@
Har selv 668 og er godt fornøyd med den, er å få brukt til ca 3000 fortiden, er vel på tur ut av produksjonen. Den har også en god HDMI utgang.
mvh Bidda

Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"

Prosjektbilder
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar