Logo

ny DVD-spiller. anbefalinger?

Skriv et svar
30.01.2006 12.23.50 #1 av 3
Postet av: ameneon
eg kan neppe kalles noen entusiast i den forstand at jeg har lite kunnskap om det tekniske ved hjemmekino. Er vel mer filmentusiast, hehe. Trenger derfor god hjelp til å plukke ut en ny DVD-spiller. Har fra før en Toshiba sd-3107e som har vært trofast og solid helt siden 99. Veldig glad i den, og egentlig ikke lyst til å gi slipp på den. Godt fornøyd med den, men siden den stammer fra DVDens barndom mangler den jo litt i forhold til hjemmekino. Kan heller sette denne i stua når jeg får meg en ny.

- Jeg tenkte et sted mellom 2000-3000 kr i pris.
- Den skal brukes sammen med en Panasonic pa50 mest sannsynlig (ikke helt bestemt enda) samt en Technics sa dx950 med dali 104, 109 og sc-7 høyttalere.
- siden jeg begynte med dvd allerede i 99 da markedet her til lands var særdeles tynt, både når det kom til utgivelser og innhold, har jeg en del sone 1. Derfor må jeg nok ha en sonefri spiller.
- god på cd-lyd er ikke å forakte, men ikke hovedprioritet.
- blir veldig glad hvis dere kan foreslå noe i sort, ikke sølv, men det er ikke viktig...

hilsen übern00b
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.01.2006 12.49.08 #2 av 3
Postet av: Electra
Denon 1920 må vere ein spelar for deg. Har du sjekka den opp? Masse gode testar har den og.
Mvh
Stian
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.01.2006 13.18.43 #3 av 3
Postet av: ameneon
ja, den har jeg så vidt sjekket ut. virker veldig interessant. :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar