Logo

Noen som har problemer med sin Toshiba HD-XE1

Skriv et svar
02.11.2007 20.41.08 #1 av 5
Postet av: ingobingo
Oppdaterte den sist uke til firmware 2.5 nå låser den seg etter sikkert 5 minutter inn i Hd-dvd filmene?
Prøvd og oppdatere på nytt men da får eg beskjed at det er den siste firmwaren....
Noen som har dette problemet med dette? eller er det noen som ikke har problemer med dette etter oppdatering?
Trenger å vite om dette er bare min spiller. Eller om dette er Hardware eller software feil....
Hvordan funger de andre modellene Toshiba HD-dvd spillerene etter oppdateringen?

Håper noen kan gi meg et vetig svar,på noe.....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.11.2007 07.38.47 #2 av 5
Postet av: petre2006
"ingobingo" skrev:Oppdaterte den sist uke til firmware 2.5 nå låser den seg etter sikkert 5 minutter inn i Hd-dvd filmene?
Prøvd og oppdatere på nytt men da får eg beskjed at det er den siste firmwaren....
Noen som har dette problemet med dette? eller er det noen som ikke har problemer med dette etter oppdatering?
Trenger å vite om dette er bare min spiller. Eller om dette er Hardware eller software feil....
Hvordan funger de andre modellene Toshiba HD-dvd spillerene etter oppdateringen?

Håper noen kan gi meg et vetig svar,på noe.....


Ser å lese over de ganske nett at her er du langt fra alene. Virker også som om Toshiba jobber med en rollback veldig snart. Virker som om 2.5 er noe bugga ja.

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.11.2007 12.50.30 #3 av 5
Postet av: flotepewz
Heisann, har HD-E1 selv. Opplevde det du sier at filmen låser seg 5-10 min ut i filmen, så sto det No Disc, etterhvert så ville den ikke spille av noen plater i det heletatt. Så jeg leverte den inn (ble pissed off) og fant ut at det var defekt laserhode. Om det er bare med meg det er slik veit jeg ikke da men, sikkert bare noe med firmwaren som man laster ned.

Spilleren fungerer helt utmerket nå i hvertfall. Har ikke lastet ned firmware 2.5, og det er så vidt jeg tør og laste det ned :roll: Er ikke helt smell, men.
E inte bara bara laga movi, må ha rett lait, rett sound, krispy sorroundsound
onkyo 605 | dynabel dy7250 | XTZ 99 W10.16 | toshiba hd-e1 | samsung bd-p1500 | samsung le46a856 | xbox 360 | htpc
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.11.2007 13.00.11 #4 av 5
Postet av: ingobingo
Håper det bare kan løses med en oppdatering, har skrevet mail til Toshiba i Norge og i england men får vel ikke svar fra de før mandag
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.11.2007 16.45.05 #5 av 5
Postet av: ingobingo
Fikk aldri noe vetig svar fra Supporten til toshiba Norge, de sa at de ikke hadde hørt om feilen, og at eg skulle bare sende den inn til de...
Den Engelske support siden har ikke eg fått noe svar av (Elendig).
Er ikke så lenge siden eg kjøpte den så får levere den inn hvis ikke eg finner ut av noe vetig noe på nettet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar