Logo

Noen kjøper hus og hjem, andre kjøper stereo

Skriv et svar
19.01.2005 22.13.40 #1 av 6
Postet av: nutts
Sjekk dette utstyret, kommer fra Japan.

Leste litt om det i dag, å det er visst enkelte som har handlet Wavac, 1 stk anlegg for 2,7 mill kr

http://www.audiosolution.no/Wavac/main.html

Tror jeg heller legger de pengene i huset...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.01.2005 22.25.01 #2 av 6
Postet av: Rune
Til slikt anlegg må man selvsagt ha skikkelig kabler: (SJEKK PRISEN på OPUS MM høyttalerkabel)
http://www.hificonsult.se/index.php?menuid=009,003
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.01.2005 22.27.26 #3 av 6
Postet av: - MaRe -
Syke folk altså! :shock: Greit nok at man har stereo som hobby men... :lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.01.2005 22.30.59 #4 av 6
Postet av: Alas
Husk at vi snakker om 2.7 mill for en forsterker. Regn med en god slump til høyttalere, cd-spiller, platespiller, forforsterker, eget kraftverk gjerne.

Men om man har pengene så hvorfor ikke, er man rik så er man rik. Hvis en mangemillionær kjøper en bil til 5 mill er det ingen som sier noe på, men et anlegg til samme pris, GALSKAP!

Hvis man derimot IKKE har pengene og må låne seg til fant så ville jeg vært mer betenkt om vedkommendes psyke.

Misunner dem som har råd til slikt jeg, littegrann ihvertfall. Ikke sikkert de er så veldig mye mer lykkelig enn meg.

Mvh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.01.2005 22.34.36 #5 av 6
Postet av: Rune
Tror nok de fleste damer ser forskjell på en Ferrari til 5 mill og en Audi til 500.000,- Men tror ikke så mange av dem hører forskjell på anlegg til 5 mill og anlegg til 500.000,-
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.01.2005 14.24.30 #6 av 6
Postet av: Alas
Damer har bedre hørsel enn menn og de har ofte bedre forutsetninger for å høre forskjeller.....

Og det er ikke sikkert man kjøper en bil til 5 mill for å imponere damer, like lite som man kjøper et anlegg til 5 mill for samme grunn.

Hva om han brukte 5 mill på et maleri, er det like gale? Eller 5 mill på en kino, sier igjen, er man rik, så er man rik.

Skjønner ikke hvorfor folk ser på det som galskap å bruke penger på stereo (eller hjemmekino, det er to sider av samme sak) så lenge vedkommende har pengene, folk må da få lov til å gjøre som de vil uten at janteloven skal tres nedover ørene på dem......

Mvh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar