Schumacher
Aktiv
E-post
Har nettopp gått til anskaffelse av en HD-ready tv,en LG RZ42PY10x.Totalt sjefalainen tv.Filmkilden er en Denon 2910 med DVI overføring av signaler.Jeg var ALDRI i tvil om at jeg skulle ha en HD-ready plasma når jeg satset pengene.Kjøpte den forøvrig på Hifi-klubben,valgte det sikre fremfor Digital Perfection Norge...
Knut
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
"Schumacher" skrev:Har nettopp gått til anskaffelse av en HD-ready tv,en LG RZ42PY10x.Totalt sjefalainen tv.Filmkilden er en Denon 2910 med DVI overføring av signaler.Jeg var ALDRI i tvil om at jeg skulle ha en HD-ready plasma når jeg satset pengene.Kjøpte den forøvrig på Hifi-klubben,valgte det sikre fremfor Digital Perfection Norge...
Leste testen i Lyd & Bilde med stor interesse - dette virker som det beste valget i denne prisklassen. Lyd og Bildet gikk vell så langt å faktisk si at prisforskjellen mellom PY10 og PDP 435 HDE ikke er verdt det ...
Knut
Schumacher
Aktiv
E-post
Jepp.Ringte å snakka med Darren Warig i L&B bilde personlig og snakka med han i 20 min om dette,veldig hyggelig fyr forresten.Det eneste som var litt bedre med Pioneeren sa han var ar den hadde litt mer ekslusiv look og en ekstern tuner med mer muligheter opp mot pc og minnebrikker.Bildekvalitet så var forskjellen mellom de to målbar og da ser jeg liten vits i å kjøpe en tv som koster 10000 mer hvis du skal ha med høytalere bare for 1 tomme større skjerm....
Mikael
Meget Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
"Schumacher" skrev:Jepp.Ringte å snakka med Darren Warig i L&B bilde personlig og snakka med han i 20 min om dette,veldig hyggelig fyr forresten.Det eneste som var litt bedre med Pioneeren sa han var ar den hadde litt mer ekslusiv look og en ekstern tuner med mer muligheter opp mot pc og minnebrikker.Bildekvalitet så var forskjellen mellom de to målbar og da ser jeg liten vits i å kjøpe en tv som koster 10000 mer hvis du skal ha med høytalere bare for 1 tomme større skjerm....
hvorfor ringte du han, ring produkt annsvarlig på pioneer, har sikker litt mere peil enn darren!!!!!!!
noen ganger skriver han så mye sprøyt i lyd og bilde!!!
begynner å tvile på ham, KJØPT OG BETALT.......
Knut
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
"Mikael" skrev:"Schumacher" skrev:Jepp.Ringte å snakka med Darren Warig i L&B bilde personlig og snakka med han i 20 min om dette,veldig hyggelig fyr forresten.Det eneste som var litt bedre med Pioneeren sa han var ar den hadde litt mer ekslusiv look og en ekstern tuner med mer muligheter opp mot pc og minnebrikker.Bildekvalitet så var forskjellen mellom de to målbar og da ser jeg liten vits i å kjøpe en tv som koster 10000 mer hvis du skal ha med høytalere bare for 1 tomme større skjerm....
hvorfor ringte du han, ring produkt annsvarlig på pioneer, har sikker litt mere peil enn darren!!!!!!!
noen ganger skriver han så mye sprøyt i lyd og bilde!!!
begynner å tvile på ham, KJØPT OG BETALT.......
Om Darren er kjøpt og betalt tviler jeg på om du får en mer objektiv vurdering av produktansvarlig hos Pioneer ...
Knut
Schumacher
Aktiv
E-post
Mikael....
Av alt det dumme jeg har lest på fora så tar vel du kaka...
Darren Waring er ansvarlig for bildedelen i Lyd&Bilde.Norges desidert største uavhengie Hifi og bilde magasin.Mange sier at de er kjøpt og betalt,det er vel en del som har sett sitt produkt bli slått av ett annet i en test rundt omkring tror jeg.
Lyd&Bilde,totalt objektivt og uavhengi.Å si at darren Waring ikke har peiling sier mest om din innsikt i dette Mikael.Ringe Pionneer-folk å spørre hva som er best ev HDE 435 og LG RZ42PY10x...???
tror du ikke svaret er gitt på forhånd og rimelig lite objektivt...????
Det bli vel som å ringe til Lamborghini for å spørre om hvem som lager de beste bilene av de selv og Ferrari.....