Logo

netthandelen.no

Skriv et svar
27.03.2008 14.39.15 #1 av 4
Postet av: teebee
var inne her i går for første gang og kjøpte litt smårask. på en auksjon bydde jeg en sum, men den jeg bydde mot brukte autobud og bydde det samme som meg og vant runden, noe som egentlig etter min mening ikke skulle være mulig. har skrevet til dem og forlanget å få varen jeg egentlig er vinner av, men de står på sine uskrevne regler. det var ikke en dyr ting, men dette blir en prinsippsak for meg. :evil: hadde det ikke vært for at jeg kjøpte noe min mormor vil ha så skulle jeg kanselert alle mine kjøp.

trur ikke jeg vil handle mere hos denne useriøse aktøren og vil ikke anbefale dem for noen andre. de hadde meg som bydende kunde i underkant av 10 timer. regner med det meste de har der av dyre ting er fake og skulle ikke forundre meg om de hadde noen "kunder" som automatisk byr på ting for å skru opp prisen.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.03.2008 15.30.12 #2 av 4
Postet av: Cowboy
Selv har jeg handlet mye på netthandelen - og har alltid fått første klasses service. Det der med autobud er greit nok, bare en vet om hvordan det fungerer. Men hvis ikke en har satt seg inn i det, så kan det selvfølgelig virke irriterende.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.03.2008 16.43.39 #3 av 4
Postet av: boly
Dette er ikke noe og irritere seg over. Det er helt som det skal være. Bruker selv auto bud spesielt på E- bay. Dette presser ikke prisen opp spør du meg. Har jeg bestemt meg for en vare, legger jeg inn autobud for det jeg synes varen max har av verdi. Jeg orker ikke sitte hele dagen og følge med på hva som skjer på de forskjellige auksjonene og da fungerer dette smertefritt. Man kan faktisk si at dette er med på og forhindre at man blir revet med i stunden og betaler mer enn man strengt tatt hadde planlagt.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.03.2008 07.33.50 #4 av 4
Postet av: teebee
ja enig i at autobud er en grei løsning. det jeg er imot er at et autobud vinner over et vanlig bud uten å by over. skal ikke være at den føste som starter budrunden har flere rettigheter enn de andre.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar