Logo

NAD T753 V.2 Reklamasjon

Skriv et svar
07.04.2010 19.59.29 #1 av 3
Postet av: RemimeR
Hei.

Har en nesten 4 år gammel NAD T753 V.2 receiver, kjøpt på HiFi-Klubben. Den har vært inne på rep. 2 ganger for samme feil (ingen av knappene i front virker, og noen av kanalene kjører på full guffe selv med lavt volum).
Det samme har skjedd igjen nå. Hvis jeg resetter enheten med å skru av og på strømmen virker den fint en stund, alt fra 1 time til 2 dager. Så er det på'n igjen med samme feil.

Tar med forsterkeren ned på HiFi-klubben i morgen og krever å få heve kjøpet, eller få ny vare. Det jeg lurer på da: Får jeg ny vare med en gang i morgen da? Har jeg egentlig krav på ny vare den 3. gangen? Må de først ha den på verksted for å bekrefte at det er sammen feil? Er det noen form for alders-avskriving på produktet iom. at den er nesten 4 år gammel? Har alt av papirer på forsterkeren, kvittering og rep.seddler. Er dønn avhengig av receiveren, så klarer meg nok ikke uten.

Takker for raske svar.

Remi
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.04.2010 15.38.09 #2 av 3
Postet av: Hebbelille01
Du har krav på ny vare etter at dem har fått 2 forsøk på og løse dette. og det er forhandler som denne gangen må dokumentere at det ikke er samme feil nå, ikke din. de må også dokumentere at den feilen som er nå ikke lager samme symtomer som tidligere feil, får gjør den det så har du krav på ny vare.

sån hva du har krav på er jeg lit usikker på om det er an vare til samme verdi eller om det er en tilsvarende vare, altså en resiver fra dagens marked som har samme tekniske data. du har jo kjøpslåva på din side der du har 5år på fabrikk feil. og siden dem har hatt den inne til repp tidligere og detet har gått på garantien så tror jeg ikke dette sakl bli noe problem.

dette kan du sjekke opp på forbrukerombude, tror også det står lit om slike låver og regler på TV2 hjelper deg.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.04.2010 13.24.28 #3 av 3
Postet av: Thoomasi
Hei.

Har en 8mnd gammel Nad T753 som jeg kjøpte på hifiklubben.

Sliter med at den Kutter/smeller i høytalerene og må ta Hovedbryteren Bak for og få liv i den igjen :surprised:

Noen som har opplevd samme problemet ?

Har hatt den på Service 1 gang på hifiklubben, uten at servicemann hadde funnet noe feil :evil:

Begynner og bli drittlei, og de er jo ikke behjelpelig med annet enn at klager på høytalerene mine (klipsch Rf-82 )
Har prøvd 3 forskjellige sett høytalere og samme problem oppstår..

Noen som har noen av samme opplevelse/tips?

Mvh Thomas
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar