Spike
Aktiv
E-post
Sweet kino - dette var snacks! 4 stk 4T som surrrounds. Yikes
Det må kjennes i kroppen tenker jeg! Kommer meg ikke over at du har en 6i sub i tillegg til 6T fronter. Det er akkurat den jeg kunne tenkt meg til mine Image T55.
Kunne du plis beskrive litt av dine opplevelser med den sub'en? 12" må vel flytte noe vakent med luft!
Software Piracy is illegal but so is mugging old ladies.
Supporting piracy saves you money and prevents the mugging of old ladies.
Mikael
Meget Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
"Spike" skrev:Sweet kino - dette var snacks! 4 stk 4T som surrrounds. Yikes
Det må kjennes i kroppen tenker jeg! Kommer meg ikke over at du har en 6i sub i tillegg til 6T fronter. Det er akkurat den jeg kunne tenkt meg til mine Image T55.
Kunne du plis beskrive litt av dine opplevelser med den sub'en? 12" må vel flytte noe vakent med luft!
Driver og tester ut forskjellige oppsett, med subben nå, har den bak soffan nå, så skal flytte på den til neste uke...
veldig fin og rask subb, passer veldig bra til hjemmekino, hifi kvaliteten er ikke så bra, men en veldig morsom og leken sak....ps: flytter mye luft...
funker veldig bra med 4t som bakhøytalere, det jeg liker er at den leverer veldig skarp og presis diskant.....
har tengt til å selge dem til sommern?
Spike
Aktiv
E-post
"Mikael" skrev:
Driver og tester ut forskjellige oppsett, med subben nå, har den bak soffan nå, så skal flytte på den til neste uke...
veldig fin og rask subb, passer veldig bra til hjemmekino, hifi kvaliteten er ikke så bra, men en veldig morsom og leken sak....ps: flytter mye luft...
funker veldig bra med 4t som bakhøytalere, det jeg liker er at den leverer veldig skarp og presis diskant.....
har tengt til å selge dem til sommern?
Hehe - fristende. Men jeg er nok for pussywhipped hjemme til å gå til innkjøp av gulvstående surrounds
Jeg måtte snike min nåværende sub inn uannonsert. Men nå er det landet inntatt i alle fall
Hmm - kanskje samme strategi funker med gulvstående surrounds?
Software Piracy is illegal but so is mugging old ladies.
Supporting piracy saves you money and prevents the mugging of old ladies.
sax
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Hehe - fristende. Men jeg er nok for pussywhipped hjemme til å gå til innkjøp av gulvstående surrounds
Jeg måtte snike min nåværende sub inn uannonsert. Men nå er det landet inntatt i alle fall Hmm - kanskje samme strategi funker med gulvstående surrounds?
Kjør på!! Bare ta denne: "Hææ!! HVa mener du? De høyttalerene har da alltid stått der!"
Mikael
E-post
den beste er å inngå et kompromiss, du får gulvstående, hu får ha div blomster/dame ting i stua....ekke det ganske enkelt?
har-alt
Forhandler
E-post
NÆHh, har du lagt ut den bærbare hjemmekinoen din, he he
noe rotete i kablene...
Dette er knipsa i fylla håper jeg
Mikael
E-post
"har-alt" skrev::shock:
NÆHh, har du lagt ut den bærbare hjemmekinoen din, he he
noe rotete i kablene...
Dette er knipsa i fylla håper jeg
Pass på nå!!!!
Har sett ditt på avforum, skal du ha hjelp til å fikse de power ampene dine el?
Mulig d blir en fet time pris,HAHAHAHAHAHAHAHHA!
Ring meg a BITCH!