Logo

Min hjemmekino

Skriv et svar
16.02.2005 19.22.39 #16 av 26
Postet av: Defo
FET hjemmekino!

Nei de er ikke billige og det har gått noen kroner.....
,men det er viktig med fete kabler!!!!!!!!! :D


Enig med deg der! :D
Fete kabler er viktig! 8)
Mvh.
Defo
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.02.2005 08.30.21 #17 av 26
Postet av: Mikael
"Defo" skrev:FET hjemmekino!

Nei de er ikke billige og det har gått noen kroner.....
,men det er viktig med fete kabler!!!!!!!!! :D


Enig med deg der! :D
Fete kabler er viktig! 8)

8)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.02.2005 13.34.50 #18 av 26
Postet av: Spike
Sweet kino - dette var snacks! 4 stk 4T som surrrounds. Yikes :shock:

Det må kjennes i kroppen tenker jeg! Kommer meg ikke over at du har en 6i sub i tillegg til 6T fronter. Det er akkurat den jeg kunne tenkt meg til mine Image T55. :o
Kunne du plis beskrive litt av dine opplevelser med den sub'en? 12" må vel flytte noe vakent med luft!
Software Piracy is illegal but so is mugging old ladies.
Supporting piracy saves you money and prevents the mugging of old ladies.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.02.2005 16.33.25 #19 av 26
Postet av: Mikael
"Spike" skrev:Sweet kino - dette var snacks! 4 stk 4T som surrrounds. Yikes :shock:

Det må kjennes i kroppen tenker jeg! Kommer meg ikke over at du har en 6i sub i tillegg til 6T fronter. Det er akkurat den jeg kunne tenkt meg til mine Image T55. :o
Kunne du plis beskrive litt av dine opplevelser med den sub'en? 12" må vel flytte noe vakent med luft!



Driver og tester ut forskjellige oppsett, med subben nå, har den bak soffan nå, så skal flytte på den til neste uke...
veldig fin og rask subb, passer veldig bra til hjemmekino, hifi kvaliteten er ikke så bra, men en veldig morsom og leken sak....ps: flytter mye luft...

funker veldig bra med 4t som bakhøytalere, det jeg liker er at den leverer veldig skarp og presis diskant..... :D

har tengt til å selge dem til sommern?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.02.2005 21.24.12 #20 av 26
Postet av: Spike
"Mikael" skrev:
Driver og tester ut forskjellige oppsett, med subben nå, har den bak soffan nå, så skal flytte på den til neste uke...
veldig fin og rask subb, passer veldig bra til hjemmekino, hifi kvaliteten er ikke så bra, men en veldig morsom og leken sak....ps: flytter mye luft...

funker veldig bra med 4t som bakhøytalere, det jeg liker er at den leverer veldig skarp og presis diskant..... :D

har tengt til å selge dem til sommern?


Hehe - fristende. Men jeg er nok for pussywhipped hjemme til å gå til innkjøp av gulvstående surrounds :roll:
Jeg måtte snike min nåværende sub inn uannonsert. Men nå er det landet inntatt i alle fall 8) Hmm - kanskje samme strategi funker med gulvstående surrounds?
Software Piracy is illegal but so is mugging old ladies.
Supporting piracy saves you money and prevents the mugging of old ladies.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.02.2005 22.47.28 #21 av 26
Postet av: Mikael
HeHe.... :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.02.2005 07.49.59 #22 av 26
Postet av: sax
Hehe - fristende. Men jeg er nok for pussywhipped hjemme til å gå til innkjøp av gulvstående surrounds
Jeg måtte snike min nåværende sub inn uannonsert. Men nå er det landet inntatt i alle fall Hmm - kanskje samme strategi funker med gulvstående surrounds?


Kjør på!! Bare ta denne: "Hææ!! HVa mener du? De høyttalerene har da alltid stått der!"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.02.2005 11.20.49 #23 av 26
Postet av: Granberg
"sax" skrev:
Hehe - fristende. Men jeg er nok for pussywhipped hjemme til å gå til innkjøp av gulvstående surrounds
Jeg måtte snike min nåværende sub inn uannonsert. Men nå er det landet inntatt i alle fall Hmm - kanskje samme strategi funker med gulvstående surrounds?


Kjør på!! Bare ta denne: "Hææ!! HVa mener du? De høyttalerene har da alltid stått der!"

:lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.02.2005 22.13.47 #24 av 26
Postet av: Mikael
den beste er å inngå et kompromiss, du får gulvstående, hu får ha div blomster/dame ting i stua....ekke det ganske enkelt?
:lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.08.2005 10.32.35 #25 av 26
Postet av: har-alt
:shock:
NÆHh, har du lagt ut den bærbare hjemmekinoen din, he he
noe rotete i kablene...
Dette er knipsa i fylla håper jeg :twisted:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.09.2005 15.03.07 #26 av 26
Postet av: Mikael
"har-alt" skrev::shock:
NÆHh, har du lagt ut den bærbare hjemmekinoen din, he he
noe rotete i kablene...
Dette er knipsa i fylla håper jeg :twisted:


Pass på nå!!!!
Har sett ditt på avforum, skal du ha hjelp til å fikse de power ampene dine el?
Mulig d blir en fet time pris,HAHAHAHAHAHAHAHHA!
Ring meg a BITCH! :twisted:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar