Rune
Nerd
E-post
Nettside
Gratulerer. Det er en meget spennende TV og jeg tror ikke det finnes andre TV apparater som imponerer folk mer enn den.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
FOXOR
Hjemmekinosjef
E-post
Bare litt sint på meg selv som ikke tok telefonen. Kunne hatt en veldig morsom helg.
pytt pytt... Får bli en sen kveld imorgen. Får vel legge fram hjemmekinopresentation med bilder etter jeg har fått satt opp den nye tven.
Har en FINLUX 32" idag. Ikke akkurat flau over den men ikke noe å rope hurra for heller. Kommer sikkert til å bruke det som soveroms tv :p
daniel2003
Aktiv
E-post
Hvordan fungerer Philipsen din?
Vurderer sterkt å gå for denne...eller Pioneer 43HDE..
Andre som har erfaringer med Philips 37PF9986?
FOXOR
Hjemmekinosjef
E-post
Philipsen fungerer meget bra. Har bare analog kabel rett inn og den takler det for det meste fint..Har også koblet den opp mot en HTPC den takler 1280 x 720p og 1080i helt fint. Liten ulempe er at det blir en liten "ramme" av sort bilde som den ikke bruker på 720p. 1080i så blir bildet helt. Altså den mangler en skaler til 720p for å få fullt bilde. Liten ulempe siden man mister 1 tomme eller 2. Vet ikke om den gjør det samme når man kobler komponent..
Har sett den nye 435. Den imponerer den også. Der har bildet på analoge kilder blitt betraklig bedre. DVD med progressiv scan liker den enda bedre. Litt mere smell i fargene fra den forrige geransjonen er det også. Den inneholder en scaler siden selve oppløsingen i skjermen er 1024x768. (i utgangspunktet et firkanta format hvor man vil miste noe vertikal oppløsning) Skalerer både 720p og 1080i utover hele skjermen.
Valget falt på philipsen grunnet at den er meget god på analog kabel tv, og at jeg kommer til å bruke denne sammen med en HTPC.
Vet ikke om du lurer på no mer?
daniel2003
Aktiv
E-post
Takker for svar;
Hvordan fungerer fjernkontrollen, rask eller treg?
Kan du bruke denne fjernkontrollen til å styre en digital dekoder fra Canal Digital?
Hvordan fungerer tekst-tv, raskt eller tregt?
Har du hengt den på vegg? Har du bilder?
Er den "like klar" for HDtv som Pioneeren?
Brukt den til PS2?
Kunnr stillt 1000 spml. til, nøyer meg med dette...