Logo

Mangler fronthøyttalere

Skriv et svar
25.02.2007 18.16.42 #16 av 18
Postet av: Cerapter
Jeg er veldig fornøyde med dem, ja. Men så har jeg omtrent ingenting å sammenligne med. De er helt klart bedre enn mine forrige fronthøyttalere, men mine forrige fronthøyttalere var ikke så veldig gode.

Det jeg synes er litt interessant er at Dynavoicene gir like mye bass som jeg pleide å få ut av subwooferen min, så nå er den saken plutselig litt overflødig.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.02.2007 19.29.25 #17 av 18
Postet av: orso
"Cerapter" skrev:Jeg er veldig fornøyde med dem, ja. Men så har jeg omtrent ingenting å sammenligne med. De er helt klart bedre enn mine forrige fronthøyttalere, men mine forrige fronthøyttalere var ikke så veldig gode.

Det jeg synes er litt interessant er at Dynavoicene gir like mye bass som jeg pleide å få ut av subwooferen min, så nå er den saken plutselig litt overflødig.

Gode subwoofere koster penger. XTZ 99 W12 regnes som den eneste gode subben til under 4000 kr.
http://www.surround.no/product/6972/843 ... farve.html
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.02.2007 12.12.49 #18 av 18
Postet av: Soundispower
"Cerapter" skrev:Jeg er veldig fornøyde med dem, ja. Men så har jeg omtrent ingenting å sammenligne med. De er helt klart bedre enn mine forrige fronthøyttalere, men mine forrige fronthøyttalere var ikke så veldig gode.

Det jeg synes er litt interessant er at Dynavoicene gir like mye bass som jeg pleide å få ut av subwooferen min, så nå er den saken plutselig litt overflødig.

trur du hadde fått det der 2 hakk opp, om du kanskje ga dem nok watt i tilegg med en god effektforsterker :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar