Logo

Lyd problem med høytalere

Skriv et svar
12.02.2010 11.20.33 #1 av 2
Postet av: Mintball
Hei

Nede så har jeg bare et billig anlegg jeg handlet på expert trur jeg fra samsung med litt spesiell inngang på så nå når to kabler ble for korte til rommet jeg skulle bruke dem i ble jeg nødt til å forlenge dem. Men jeg får bare veldig veldig lav lyd i de to høytalerene jeg har forlenget med ny kabel. De opprinnelige kabelene er tyne stål farga liksom mens de jeg handlet hos lefdal er tykker kobber ser det ut som. Må jeg kanskje bruke annen form for ledning? noen som vet?

Har forøvrig prøvd å skjøte og koble flere ganger nå uten nå få noe effekt. Har byttet rundt på høytalerene også så jeg vet at de er ok. Noe er feil med denne kabel koblingen.

hmm?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.02.2010 12.21.51 #2 av 2
Postet av: Jan frode
Hei

Gjelder dette kun når du "forlenger" kablene?

Har du ikke mulighet for å bruke samme type høytalerkabel hele veien?

Dersom du kan beskrive litt mer nøyaktig ( gjerne med bilde ) hva slags annlegg, høytalere og kabler det er snakk om og hvordan dette er koblet så blir det litt enklere for folk her inne til å svare deg.
Mvh
Jan Frode

Samsung PS64D8005-Yamaha 765-Cambridge Azur 651C-Hegel H200 -Hegel HD20-Vienna Acoustics Mozart Grand SE-Sony BDP-S370-ADB HDPVR 5720 SX -Harmony one-Acer Aspire Revo R3700.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar