Logo

Lurer på hva jeg burde velge?

Skriv et svar
01.10.2005 20.43.10 #1 av 3
Postet av: Zerotol
Hei, jeg har tenkt at det er på tide å pensjonere VHS spilleren min og som den store TV slaven jeg er så blir ikke valget så enkelt. Jeg er ikke akkurat en person som setter altfor store krav på kvalitet, men jeg er heller ikke en person som kan se gjennom noe som er i dårlig kvalitet (kan ikke konsentrere meg fordi jeg erger meg over kvaliteten) så brukbar kvalitet må det være. Det jeg tenkte på var å bytte VHS spilleren min (og samtidig med den alle kasettene) med en harddisk basert. Men jeg har et problem som jeg tror mange er kjent med, jeg har ikke akkurat mange kroner å svi på dette derfor er budsjettet min 3000-4000. Mine krav er disse:

1. Den skal kunne programmeres til å ta opp programmer og den skal ha mange programmerings plasser.

2. Den skal ha størst muligh kapasitet (jeg vet det avhenger av haddisk størrelse).

3. Den skal være brukervennlig.

Akkurat nå så står valget mellom LG RH7500 (3300kr) eller Philips DVDR3300H (3000kr). Dette er de jeg fant, men bare kom med forslag hvis du har. Begger har 80 GB harddisker, men jeg vet ikke hviklet jeg skal velge. Lg ser ut til å ha flere funksjoner, men philipsen er et merke jeg kjenner bedre. Dessuten så fant jeg ut at med philipsen så er det ikke mulig å ta opp direkte på dvd, noe jeg ikke vet om jeg får bruk for uansett (hvordan er dette med lg?). Hvilket ville dere expertene her anbefale for meg?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.10.2005 16.04.28 #2 av 3
Postet av: boly
Kjøp phillips+ plater og brenne på.... samme sum
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.10.2005 17.23.45 #3 av 3
Postet av: arntos
Gå får DVR433. Er nok bedre enn både LG og Philips. 227 timer kan du ta opp på 80GB disk og maks 24 timer pr DL plate. koster ca 3700,-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar