Logo

logo innbrenning på 436

Skriv et svar
28.10.2005 22.17.36 #1 av 4
Postet av: rottweiler
ser at på noen svenske forum skriver eigere av pioneer 436 at dei får midlertidigt innbrenninger av tv logoer spesielt(tv4 og tv3) etter bare 1-2 timers bruk.er det noen eigere av 436 i norge som har erfaring med dette.har egentlig bestemt meg for en pioneer så dette skremte meg litt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.10.2005 11.26.57 #2 av 4
Postet av: Rune
Jeg vet at på min kompis sin 435 så kan man se antydninger til ting i bildet etter kort stund, men dette forsvinner rimelig fort igjen også. Jeg er usikker egentlig på om dette er da man kan alle innbrenning. Han har iallfall ikke til nå etter 1 år fått noe som her innbrent for godt.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.10.2005 13.45.02 #3 av 4
Postet av: rottweiler
"Rune" skrev:Jeg vet at på min kompis sin 435 så kan man se antydninger til ting i bildet etter kort stund, men dette forsvinner rimelig fort igjen også. Jeg er usikker egentlig på om dette er da man kan alle innbrenning. Han har iallfall ikke til nå etter 1 år fått noe som her innbrent for godt.
takk for svar!ja eg har forstått det sånn at det forsvinner etter en stund,men er det virkelig sånn at vist en ser på fex tv3 i 2-3 timer i strekk og ser på dvd ettepå så vil man se antydninger til tv3 logoen.dette er jo litt surt når man har svidd av 40 000kr på en eisa vinner vistb dette er tilfelle.(logoen forsvinner jo ved reklame)det burde vell gi skjermen litt pusterom?er litt nervøs da eg har bestemt meg for og investere i en pioneer plasma(436)dette er jo ikke ting det er så lett å finne ut av i butikken.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.10.2005 00.56.22 #4 av 4
Postet av: oro2
Jeg lurer også litt på dette med innbrenning på en 436. Vil dette være et stort problem dersom man bruker den til spillkonsoller og PC? Det er jo tross alt PC-inngang på XDE så da ville det jo være rimelig å tro at ville tåle litt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar