Logo

Logitech problemer

Skriv et svar
19.03.2011 16.54.48 #1 av 2
Postet av: hennern
Ganske så nylig ervervet jeg meg en LG LCD TV og en logitech Z-5500. Det første problemet jeg møter på er etter instalasjonen av Logitechen fordi på displayet finner den ikke inputen. Skjermen blinker og det står "detecting...". Deretter finnern "stero" også begynner den på igjen. Dette meg litt "feedback"? fra subwoffer. Lurer på hva jeg gjør galt?

Det andre jeg lurer på er og få lyden fra anlegget på TVen fordi etter at jeg har puttet de riktige fargene på kabelen som fulgte med inn i den justeringsenhenetn, sliter jeg med å finne de riktige stedene og putte inn kabelene på TVen

Dette er kanskje litt dårlig forklart, men er etter beste evne. Vet jeg kanskje hører ut som en bestemor som trenger hjelp til og skru på nettet, men må si det er iriterende når man legger tid og penger i et slikt prosjekt og ikke får den kvaliteten man kjøper.

Takk :)

H
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.07.2011 07.36.37 #2 av 2
Postet av: teebee
man burde kanskje ikke kjøpe en pc høyttalerpakke til en tv...

regner med du vil ha lyden fra tv på anlegget og ikke lyden fra anlegget på tv, som du skriver. har din LG tv lyd ut? logitech pakken har mulighet for spdif toslink, coax eller minjjack.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar