Logo

LG RX PX12x

Skriv et svar
05.03.2005 11.10.13 #1 av 3
Postet av: kjelle
Har nå hatt denne skjermen i litt over en uke,å har fått testa den på stort sett alle punkt.Ps2,x-box,tvbruk og selvfølgelig dvd.Pc har jeg ikke fått testa den opp mot.Utstyret jeg har brukt i testen er en Denon dvd 2910 og supra kabler.Får å begynde med litt pepper så er denne skjermen mindre bra til spilling.da tenker jeg spesiellt på skytespill.den er litt treg i responsen så det blir akkurat som allt skjer ett tiendedel etter at jeg har utført handlinga.å det er irriterende! og ikke minst vanskelig og beregne.spesiellt vanskelig ved online spilling.bilspill,sportspill og adventures fungerer greit.en anna ting med denne tven som irriterer noe grenseløst er lipsync problematikken.måtte kjøpe meg en ny receiver for å få løst dette problemet.varierer litt fra film til film,men jeg ligger på ca 80ms(delay) rundt om.Da er jeg egentlig ferdig med pepperen,og går over til det som virkelig er bra med tven.Bildekvaliteten er MEGET god i forhold til en pris på ca 25000kr.spesiellt på shrek2 var bilda helt himmelske.bruker den innebygde scaleren som er i dvd spilleren.og mener på at tven kommer til sin rett når jeg kjører 1080i.Da er bildet sylskarpt.Må dog justere vekk fabrikkinnstillingene på tven,får de er ikke spesiellt bra.men etter et par timers justering var jeg i plasmahimmelen.dvdene jeg har testa med skjermen er:star wars 1 og 2.Ringenes herre 1,shrek2,oppdrag nemo,bad boys,xxx,the day after tomorrow,iron maiden rock in rio,I robot,league of extraordinery gentlemen,van helsing,harry potter og fangen fra askaban og resident evil 2.og alle har gitt meg fantastiske bilder.tvbildene på skjermen er helt ok.kan ikke forventa att de skal vere all verden ,når signala er som de er idag.vil nå ji karakter på de forskjellige kriteriene som jeg mener er viktig.

brukervennlighet: 9
Bilde dvd 10
Bilde tvsignal 6
Bilde spill 8
Utstyr 9
Lyd 7
tilkobling 9
Design 8
TOTAL 66 av 80

Mener dette er et godt kjøp i forhold til pris.etter min mening får du ikke en plasma som er bedre enn denne i forhold til pris.(er gla jeg eiger denne).
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.03.2005 12.31.41 #2 av 3
Postet av: Jacob
Flott gjennomgang av denne TV'n. Bare synd at Hi-Fi klubben har satt opp prisen til 30.000,-
Mvh Jacobhh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.03.2005 14.53.18 #3 av 3
Postet av: kjelle
takk.er sikkert mye jeg ikke har tatt med.men spør viss dere lurer på noe.jeg var heldigvis tidlig ute og kjøpte den når den kosta 25.vet ikke om jeg hadde kjøpt den viss den hadde kosta 30....
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar