Logo

LG LH-T755TK Hjemmekinosystem

Skriv et svar
25.07.2006 20.10.06 #1 av 5
Postet av: Amadesus
Var innom på Lefdal i Trondheim i dag og så et nytt hjemmekinosystem fra LG, systemet var stilrent i pianolakk med skikkelige høyttalere og en receiver/dvd opptaker med hdmi tilkobling. Jeg søkte på LG's nordiske sider men fant ikke modellen der. Var innom på de tyske sidene og der tror jeg at jeg fant rette modellen, den lignet ivhertfall veldig og den het LH-T755TK, prisen var ca. 13000. Det jeg lurer på er om noen her har sett eller i beste fall hørt dette systemet. Så i siste Hjemmekino bladet at LG's LH-RH76 ikke fikk mye skryt, men dette anlegget jeg refererer til er noe høyere prisklasse.

Noen meninger?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.07.2006 20.25.03 #2 av 5
Postet av: Amadesus
[url]http://minhembio.com/forum/index.php?showtopic=120278
Her er et bilde av systemet
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.07.2006 21.49.08 #3 av 5
Postet av: Jack_is_back
"Amadesus" skrev:Var innom på Lefdal i Trondheim i dag og så et nytt hjemmekinosystem fra LG, systemet var stilrent i pianolakk med skikkelige høyttalere og en receiver/dvd opptaker med hdmi tilkobling. Jeg søkte på LG's nordiske sider men fant ikke modellen der. Var innom på de tyske sidene og der tror jeg at jeg fant rette modellen, den lignet ivhertfall veldig og den het LH-T755TK, prisen var ca. 13000. Det jeg lurer på er om noen her har sett eller i beste fall hørt dette systemet. Så i siste Hjemmekino bladet at LG's LH-RH76 ikke fikk mye skryt, men dette anlegget jeg refererer til er noe høyere prisklasse.

Noen meninger?


Mener det har stått beskrevet om 2 LG anlegg i det siste...kanskje det andre var i Lyd & Bilde...jeg skal sjekke og gi en lyd tilbake imorgen...mener det ene var priset veiledende til ca. 13.000,-,og mener definitivt at det var dette : http://de.lge.com/prodmodeldetail.do?ac ... el=NOTHING
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.07.2006 09.19.41 #4 av 5
Postet av: Amadesus
Jo det har nok blitt omtalt i bladet Lyd og Bilde ja, så på nettsiden at det har fått kritikk for viftestøy fra receiveren. Dette pga. at receiveren og dvd spilleren er i samme enhet og er så liten, dette fører til at viften må jobbe hele tiden for å holde enheten avkjølt. Sikkert noe av det samme problemet med viftestøy som Samsung sitt Eisa vinnende hjemmekino anlegg har.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.03.2007 11.10.23 #5 av 5
Postet av: Eagle2007
Heisann.

Dette anlegget har jeg prøvd med en annen forsterker og da funket det meget bra!

Looken og designet på høyttalerne er jo utrolig lekkert, og passer inn i en litt mindre stue.

Jeg hadde i tillegg koblet opp en ekstra aktiv sub fra XTZ og fikk da virkelig god drahjelp på de dypeste basstonene..

Er det andre som har lignende eller andre erfaringer med dette annlegget? Synd man ikke bare kan kjøpe høyttalerne da de er "for" gode for denne forsterkeren/spilleren fra LG!

Det er forøvrig ikke LG som produserer disse høyttalerne. Er litt usikker men tror det er B&W eller Yamaha som har laget disse.....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar