Logo

LG 50PM1M Vanskelig å Kjøpe??

Skriv et svar
22.06.2006 19.24.36 #1 av 3
Postet av: torjens
Har i de siste dagene "prøvd" å skaffe meg en LG 50PM1M (Uten Tuner) det er mange som har den i listene sine, sendte en mail til de 4 billigste webshop`ene og forhørte meg om totalpris ink frakt til meg på den... hvilket ikke skulle bli enkelt.

raskeste svar kom fra stretto.no, og etter noen mailer fram og tilbake ang modellen uten tuner kommer dette svaret:

"Merkelig, vi har i så fall kun 50PM1MA.
- Dette er det eneste varenummeret fra våre 3 distributører etter at vi sjekket opp dette manuelt.

Mange andre forhandlere (ca. 90 stk.) har også importert samme feil som oss, så vær klar over at hvis du bestiller en 50PM1M mottar du sannsynligvis en 50PM1MA.
- Derfor er det merkelig at LG har noe annet enn sine distributører, disse har i så fall ikke tatt inn modellen uten tuner."


Hvilket begynte å bekymre meg litt, sendte og mail til Multicom.no som svarte relativt kjapt, men etter å ha dobbeltsjekket så kommer dette svaret fra De:

Beklager, men det var visst samme problemet her.
Jeg sjekket med innkjøp, og modellen vi leverer er MED TV-tuner.


Fant da ut at jeg også skulle dobbelt sjekke med mamoz.no og der kom det en liten overraskelse, fikk følgende svar fra de

Hei!

Den skal være uten tuner, har forhørt meg med mine leverandører og det stemmer det har vært noe feil med bestillingene før.

Har derimot en leverandør i Danmark som skaffer denne TV`en og de bekrefter at den er uten tuner.


Hvilke leverandører har mamoz som ikke andre leverandører i norge har?
mamoz er de eneste som kan skaffe den? ender dessverre på ca 24500 med de og det er litt "over the top"

MEN Jeg har en smertegrense på ca 21000/22000, har rett og slett ikke penger til noe dyrere.

er det noen her inne som vet hvem andre som selger denne modellen billigere?

kan gjerne ta i mot forslag på andre skjermer, men et must er at den skal være UTEN Tuner, har nemlig ingen planer om å støtte NRK sitt sugerør inn i lomma på almenheten, har faktisk hatt de på døra og han ser jaggu ut som en BoogeyMan... :shock:

håper noen her inn kan hjelpe meg

Hilsen

Tor I.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.06.2006 20.59.55 #2 av 3
Postet av: arntos
Kjøp TVèn i navnet til noen som betaler lisens så er saken biff... Uansett har du jo kjøpt en TV som skal vær euten tuner så det er ikke sikkert at de du kjøper fra melder fra til NRK. Navnet tilsier jo at den er uten tuner.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.06.2006 21.40.36 #3 av 3
Postet av: torjens
joda, en mulighet det, men siden jeg allerede har hatt de på døra så var tanken på at de kan komme inn og kontrollere om de ville så jeg slapp å se jævlene igjen....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar