Logo

LG 47l550w timeshift?

Skriv et svar
28.09.2011 16.29.47 #1 av 1
Postet av: torfinn
Hei! har lest litt rundt på forumet her, men kan ikke finne noen poster med dette problemet, vist jeg har oversett det, beklager jeg! :)

kjøpte meg et nytt led tv fra lg for en stund siden, å leste litt om en såkalt time-shift funksjon på tv`et, men de krevde at man hadde en ekstern hdd koblet til hdd usb inngangen på tv`et.

kjøpte meg en WD 1tb hdd idag, og koblet til, fulgte annvisningene på skjermen, og fikk da innstalleringen og formateringen var ferdig, spørsmål om å aktivere time-shift. trykket time-shift funksjonen på.

når jeg da skulle til å prøve å trykke på record, fikke jeg bare opp en feilmelding som sa "Kan ikke ta opp via HDMI-inngang"

prøvde å innstallere på nytt, ett par tre ganger før jeg ringte support telefonen til LG.
traff på en fyr, som ikke helt skjønte hva jeg mente, men fikk, etter flittig bruk av manualen, forklart han hvor det stod, og hva det var.
etter mye frem og tilbake, var vi like langt..

så, jeg lurer på, er det noen snille sjeler der ute, som har vært borti samme problemet før, evt har en løsning på det?

mange takk, mvh Torfinn. :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar