Logo

LG 32LX2R

Skriv et svar
13.06.2006 13.07.46 #1 av 10
Postet av: August
Hei,

Er det noen som har erfaring med LG 32LX2R? Tenker spesielt på bilder og innsynsvinkel. Er disse egenskapene bra hos denne TVèn?
Spør fordi jeg har hørt positive kommentarer om TVèn samt at jeg liker designet. Skal ta meg en tur i butikken å se selv også og håper jeg kan få se denne med gode signaler.

LG
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.06.2006 19.18.41 #2 av 10
Postet av: Rune
Nå er det en stund siden jeg sammenlignet med denne men når den kom for noe over ett år siden var den noe av det beste på markedet. Spesielt kontrasten var bedre. Den har en tendens til å ha litt blåskjær i bildet når man ser fra siden.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.06.2006 15.32.38 #3 av 10
Postet av: Bidd@
Har 32 LX2 og innsynsvinkel er dårlig, blir blåskjær. Bilde ellers er meget bra.
mvh Bidda

Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"

Prosjektbilder
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.07.2006 16.40.48 #4 av 10
Postet av: August
Får denne TVèn i løpet av et par dager. Er det noen innstillinger som må gjøres fra min side mht kontrast og farver eller er det bare "plug and play"?

LG
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.07.2006 19.05.07 #5 av 10
Postet av: Bidd@
Senket kontrast litt på min ellers OK, kan sikkert variere fra app. til app.
mvh Bidda

Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"

Prosjektbilder
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.07.2006 12.45.05 #6 av 10
Postet av: metakid
Har hatt denne LG sskjermen i 3mnd nå, og jeg må bare applaudere. Den blir bare bedre og bedre.
Var heldig og fikk kjøpt den til innkjøpspris, dvs 11 tusen via QXL. I ettertid har jeg sett at den selges for mellom 16 og 18 tusen.

Den har alt av innganger og utganger, kunne kanskje vært 1 stk HDMI til, men den som kjøper denne vil ikke angre iallefall. Og da mht at man er ute etter en 32 tommer LCD
«•´`•.(*•.¸(`•.¸ ¸.•´)¸.•*).•´`•»
«••••´¨*•.¸¸Ha En Fin Dag *..•*¨`••••»
«•´`•.(¸.•´(¸.•* *•.¸)`•.¸).•´`•»
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.07.2006 14.54.31 #7 av 10
Postet av: August
Har fått TVèn i hus og er kjempefornøyd med alt. Dog synes jeg at TV`bildene jeg så hos Elkjøp var noe bedre. De kjørte med scartkabel og viste vanlige TV-sendinger (ikke animasjon eller DVD).
Jeg har tuner fra Canal Digital og har også scartkabel. Men etter nærmere øyensyn viste det seg at Elkjøp hadde en langt dyrere og bedre kabel enn jeg. Hva anbefales så av scartkabler, det er vel store forskjeller på dem og dette får vel også innvirkning billedkvaliteten?
Skal selvfølgelig kjøpe tuner med HDMI når denne kommer men inntil videre ønsker jeg den beste biledkvvaliteten jeg kan oppnå i dag.
Så hva skal jeg velge?


LG
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.07.2006 19.28.58 #8 av 10
Postet av: Bidd@
Sjekk også hva slags signal du sender gjennom scarten. Prøv RGB, husk at scart er en tilkoblings standard ikke signal standard og den kan derfor overføre flere typer. Kompositt er dårligst og RGB er best (på høyde med komponent).
mvh Bidda

Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"

Prosjektbilder
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.07.2006 20.01.18 #9 av 10
Postet av: August
Den satt. RGB var tingen. En stor takk til deg. Har nå kjempeskarpt bilde på TVèn.

LG :lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.07.2006 21.55.43 #10 av 10
Postet av: Bidd@
Bare hyggelig 8)
mvh Bidda

Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"

Prosjektbilder
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar