Logo

LES DETTE herr site admin

Skriv et svar
06.11.2004 20.15.15 #1 av 6
Postet av: mariusm
hva skal til for å bli oppgradert i forumet???

til for eksempel "aktiv"?

Har hatt ganske mange innlegg siden jeg blei medlem da... (smisk, smisk :wink: )

Synes bare det hadde vært litt kult å være noe annet enn "nybegynner" :(
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.11.2004 21.06.08 #2 av 6
Postet av: Rune
Heisann.

Man blir automatisk oppgradert til aktiv etter 30 innlegg. Hvorfor du ikke ble det er et stort mysterium. Men jeg fikset iallfall dette for deg i 19 tiden i dag.

Takk for alle gode innlegg!!
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.11.2004 21.32.26 #3 av 6
Postet av: mariusm
hehe

jaja, litt småkomisk dette her, jeg har blitt helt hekta på hjemmekino i det siste!!

vanvittig gøy å sitte å surfe å lese anmeldelser å slikt.
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.11.2004 19.29.31 #4 av 6
Postet av: mariusm
bare av ren og skjer nysgjerrighet, hva skal til for å blir oppgradert til kunnskapsrik/meget kunnskapsrik

og dette er IKKE et smiskeinnlegg :wink:

bare lurer
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.11.2004 20.27.29 #5 av 6
Postet av: Rune
Generellt så tar jeg det utifra svar som blir gitt i trådene. Hvis jeg legger merke til et meget godt svar så titter skjer det ofte at jeg oppgraderer.

Andre har jeg kjennskap om fra tidligere slik at jeg kan sette tittel med en gang. Og folk som Hi-Fil og jfinneru som skriver for DVD & Hjemmekino blir selvsagt hjemmekinoeksperter/guru.

Hvis dere legger merke til noen gode svar fra en nybegynner/aktiv så må dere bare tipse meg.

En av grunnene til at jeg ikke bare har en automatisk setting hvor antall inlegg avgjør tittel er at jeg helst vil unngå at mange poster mye tulleinnlegg bare for å stige i gradene.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.11.2004 07.04.56 #6 av 6
Postet av: mariusm
"Rune" skrev:Generellt så tar jeg det utifra svar som blir gitt i trådene. Hvis jeg legger merke til et meget godt svar så titter skjer det ofte at jeg oppgraderer.

Andre har jeg kjennskap om fra tidligere slik at jeg kan sette tittel med en gang. Og folk som Hi-Fil og jfinneru som skriver for DVD & Hjemmekino blir selvsagt hjemmekinoeksperter/guru.

Hvis dere legger merke til noen gode svar fra en nybegynner/aktiv så må dere bare tipse meg.

En av grunnene til at jeg ikke bare har en automatisk setting hvor antall inlegg avgjør tittel er at jeg helst vil unngå at mange poster mye tulleinnlegg bare for å stige i gradene.





hehe. ja det skjønner jeg jo.
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar