Logo

Le Théâtre Audio De Werdenskrieg. Leiligheten er solgt ...

Skriv et svar
07.06.2009 00.41.28 #166 av 179
Postet av: Skrue
Gud bedre.
Den som ikke ønsker deg velkommen hjem til gamlelandet, ikke minst med dine inspirasjoner, tanker og løsninger som du har lagt for dagen i eksisterende leilighet, skal skytes ved daggry! :mrgreen:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.06.2009 12.11.50 #167 av 179
Postet av: Torja
Velkommen tilbake til gamle landet :D
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.06.2009 22.02.31 #168 av 179
Postet av: AndreWerdenskrieg
"Skrue" skrev:Gud bedre.
Den som ikke ønsker deg velkommen hjem til gamlelandet, ikke minst med dine inspirasjoner, tanker og løsninger som du har lagt for dagen i eksisterende leilighet, skal skytes ved daggry! :mrgreen:

Sto opp tidlig i dag for å se om det sto noe om skyting ved daggry, men fant intet. Et godt tegn.
Hjertelig takk, Skrue! :biggrin:

"Torja" skrev:Velkommen tilbake til gamle landet :D

Takker! Gleder meg veldig!
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.06.2009 05.31.03 #169 av 179
Postet av: geirh
Da må jeg bare si velkommen hjem til Lyngdal!!
Hva skal du ta deg til i Lyngdal? Jobbe som hjemmekinokonsulent samtidigsom du freelancer som metal vokalist? Hadde ikke det vært noe?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.06.2009 06.25.48 #170 av 179
Postet av: AndreWerdenskrieg
"geirh" skrev:Da må jeg bare si velkommen hjem til Lyngdal!!
Hva skal du ta deg til i Lyngdal? Jobbe som hjemmekinokonsulent samtidigsom du freelancer som metal vokalist? Hadde ikke det vært noe?

Har et band som venter der hjemme, så metal blir det. Du bor altså i Lyngdal?
Edit: La meg omformulere: hvem er du? :D
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.06.2009 07.33.52 #171 av 179
Postet av: geirh
"AndreWerdenskrieg" skrev:
Har et band som venter der hjemme, så metal blir det. Du bor altså i Lyngdal?
Edit: La meg omformulere: hvem er du? :D


Har også returnert til Lyngdal ja, og jobber sammen med et par fettere av deg tenker jeg på lyngdal karosseri(lillelid).
Jeg er Geir Halvorsen, og er vel et år eller to yngre en deg i den grad du kan plassere meg. Fått dere et sted å bo i lyngdal?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.06.2009 10.36.08 #172 av 179
Postet av: AndreWerdenskrieg
"geirh" skrev:
"AndreWerdenskrieg" skrev:
Har et band som venter der hjemme, så metal blir det. Du bor altså i Lyngdal?
Edit: La meg omformulere: hvem er du? :D


Har også returnert til Lyngdal ja, og jobber sammen med et par fettere av deg tenker jeg på lyngdal karosseri(lillelid).
Jeg er Geir Halvorsen, og er vel et år eller to yngre en deg i den grad du kan plassere meg. Fått dere et sted å bo i lyngdal?

Jøss, så artig. Du må hilse både Glenn og John Ivar.
Men kult, da kan vi ta en øl og diskutere hjemmekino om ikke så lenge da.
Joda, plass å bo har vi, men venter nok med å kjøpe eget en stund.
:D
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.06.2009 12.13.38 #173 av 179
Postet av: geirh
"AndreWerdenskrieg" skrev:Jøss, så artig. Du må hilse både Glenn og John Ivar.
Men kult, da kan vi ta en øl og diskutere hjemmekino om ikke så lenge da.
Joda, plass å bo har vi, men venter nok med å kjøpe eget en stund.
:D


Det skal jeg gjøre.
Hjemmekino kan vi diskutere, til tross for at mitt utstyr ikke når deg til knærne. Har nå uansett fått ferdigstilt mitt eget hjemmekino/musikk rom nå i vår, og jeg koser meg noe sykt med både film og all musikken som jeg driver å digitaliserer så mye som mulig av for tiden. I den forbindelse kan vi sikkert diskutere litt av hvert. Har ekstra stor sans for all slags progressiv musikk, og det er vel noe du har litt kjennskap til :biggrin: .

Hva slags band er du skal spille i? Er det noen av de lokale fra disktriktet lyngdal mandal eller er det fortsatt Spiral Architect vi snakker om?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.06.2009 13.12.53 #174 av 179
Postet av: AndreWerdenskrieg
"geirh" skrev:

Det skal jeg gjøre.
Hjemmekino kan vi diskutere, til tross for at mitt utstyr ikke når deg til knærne. Har nå uansett fått ferdigstilt mitt eget hjemmekino/musikk rom nå i vår, og jeg koser meg noe sykt med både film og all musikken som jeg driver å digitaliserer så mye som mulig av for tiden. I den forbindelse kan vi sikkert diskutere litt av hvert. Har ekstra stor sans for all slags progressiv musikk, og det er vel noe du har litt kjennskap til :biggrin: .

Hva slags band er du skal spille i? Er det noen av de lokale fra disktriktet lyngdal mandal eller er det fortsatt Spiral Architect vi snakker om?

Mitt utstyr blir nok stuet vekk en god stund, men skal nok få nyte masse film hos en kamerat som har et relativt hårete oppsett. Kult å ha eget rom til dette, slik du sier. Vurderer selv dette når vi skal se på ny bolig.
Spiral Architect er fremdeles mitt hjertebarn, men jeg skal også til med litt annet uten at jeg kan gå nærmere inn på det akkurat nå.
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.06.2009 13.50.02 #175 av 179
Postet av: geirh
Det er en ting jeg har lurt på et par ganger etter å ha lest ting du har skrevet på et annet forum, og det er når du nevner "Drum7Hits" og testing med dette. Er dette test plater eller liknende? Kunne ikke finne noe om det etter søk på nettet. Var bare noe med tittelen som vakte min nyskjerrighet.

Glenn nevnte forresten at han nok er å treffe på"senteret" fortsatt :D .
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.06.2009 14.27.50 #176 av 179
Postet av: AndreWerdenskrieg
"geirh" skrev:Det er en ting jeg har lurt på et par ganger etter å ha lest ting du har skrevet på et annet forum, og det er når du nevner "Drum7Hits" og testing med dette. Er dette test plater eller liknende? Kunne ikke finne noe om det etter søk på nettet. Var bare noe med tittelen som vakte min nyskjerrighet.

Glenn nevnte forresten at han nok er å treffe på"senteret" fortsatt :D .

Haha, møter han alltid der når vi er i Lyngdal.
Drum7Hits er et spor fra en test/kalibrerings-cd som Flageborg har satt sammen for Hifi-klubben, tror jeg det var.
Sporet Drum7Hits består av 7 tam-tamtrommeslag, fra venstre til høyre. Man vinkler inn høyttalerne så man har mest mulig lik avstand mellom slagene, altså slik at det høres ut som trommeslageren sitter foran deg, kan man vel si. Får man dette til skikkelig, får man veldig bra bra holografi i oppsettet.
Jeg er i Lyngdal i august, så det er bare å ta kontakt. Regner med jeg husker å ta den med.
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.10.2009 16.36.48 #177 av 179
Postet av: AndreWerdenskrieg
Vårt kjäre hjem i snart 5 år er her i Stockholm er nå solgt, vi har sagt opp våre stillinger og nå er det bare bilen igjen å selge:
http://www.blocket.se/stockholm/Audi_A8 ... ?ca=11&w=3

Mest sannsynlig har Lyngdal 2 nye innbyggere för jul.
Hjemmekinoen blir nok pakked ned i originalemallasjen og stuet bort, hvis ikke vi kommer over et knalltilbud innen da.
Ser frem til å bo på sörlandet igjen blandt famile og venner og etterhvert tenke ut et nytt kinorom.
:smile:
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.10.2009 11.03.11 #178 av 179
Postet av: MindWaste
Trist du kvitter deg med fet bil, men avgiftsnivået i norge har vel mye av skylden?

Gratulerer med salg av leilighet og velkommen hjem til "gamlelandet" skal du være ;)
-Anders-

Min Kino
Parasound JC-1 / Usher BE8871 / 2 x DIY 12" SVS Sonosub / Logitech Transporter / Sony PS3 / LG 60pk950
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.10.2009 11.36.00 #179 av 179
Postet av: AndreWerdenskrieg
"MindWaste" skrev:Trist du kvitter deg med fet bil, men avgiftsnivået i norge har vel mye av skylden?

Gratulerer med salg av leilighet og velkommen hjem til "gamlelandet" skal du være ;)

Takk, takk! :D

Over 450.000 i skatter og avgifter rett til staten ...
275.000 bare pga hestekreftene. :roll:
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar