Logo

LCD TV, 37-42 tommer - Budsjett 20 000, må ha HDMI

Skriv et svar
13.03.2006 16.40.00 #1 av 4
Postet av: tiberius
Sliter som en del andre med å finne ut hvilken TV som bør velges. Setter stor pris på om noen kunne kommet med gode forslag i forhold til kravene i emnetittel.

Det er også meget viktig at det er god betraktningsvinkel da jeg ofte vil se på TV'en litt fra siden.


Noen som har noen anbefalinger :?:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.03.2006 17.14.40 #2 av 4
Postet av: VannMann1
"tiberius" skrev:Sliter som en del andre med å finne ut hvilken TV som bør velges. Setter stor pris på om noen kunne kommet med gode forslag i forhold til kravene i emnetittel.

Det er også meget viktig at det er god betraktningsvinkel da jeg ofte vil se på TV'en litt fra siden.


Noen som har noen anbefalinger :?:



Du skriver ikke hva du skal bruke den til, tenker da på xbox/playstation, dvd og selvfølgelig vanlig tv titting. Du bør også oppgi om du har digitale eller analoge tv signaler.

I LCD klassen så slipper du ikke unna Samsung LE-40M61B og LE-40M51,
dette er gode LCD skjermer.

Personlig så ville jeg ventet litt til Panasonic's nye plasma 37PV60 eller 42PV60 kommer, dette er veldig gode plasma skjemer som mest sannsynlig vil koste under 20000 Kr.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.03.2006 10.50.39 #3 av 4
Postet av: tiberius
Takk for svar. TV'en vil benyttes noe til PC og PS2. Det viktigste er dog at en kan se fotball o.l. også med innsynsvinkel litt fra siden. Har digitale signaler
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.03.2006 12.23.27 #4 av 4
Postet av: orso
"tiberius" skrev:Takk for svar. TV'en vil benyttes noe til PC og PS2. Det viktigste er dog at en kan se fotball o.l. også med innsynsvinkel litt fra siden. Har digitale signaler

Skal den brukes mye til PC kan det være en fordel med LCD p.g.r. innbrenningsfaren. På den andre siden er du forsiktig med å unngå at stillbilder vil værende lenge på skjermen, anbefaler jeg plasma. Plasma vil være klart best til fotball og har bedre innsynsvinkel.
Panasonic sine modeller får sjelden innbrenning og den nye modellen som kommer har fått mye skryt i tester.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar