Logo

lcd Samsung, sony. nye modeller. oppløsning

Skriv et svar
04.03.2006 20.17.16 #1 av 5
Postet av: A8
Hei.
Så noen tester på samsung tvene og de virket meget bra. bortsett fra oppløsningen som ikke er helt maks iforhold til hd-klar.

philips har vel 1920x1080 oppløsning. (en ting til, bruker de led light som gir en stygg blåfarge)

Så kommer spørsmålet. Vil årets modeller fra Samsung og/ eller Sony komme med 1920x1080 oppløsning. `

Og når kommer de nye modellene. og vil de bli i størrelsen 50 tommer?

Takk.
A8 :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.03.2006 17.33.19 #2 av 5
Postet av: Majen
Var ganske sikker på at LED-LCD tver gav et bedre bilde uten noen negative bivirkninger på bildekvaliteten, men det kan hende at hukommelsen spiller meg et puss...??

Uansett så er jeg ganske sikker på at Sony og Samsung modeller meg full HD-oppløsning kommer før slutten av året. Er ikke sikker på om de kommer i 50" størrelsen.... Husker en Thomson 46" med full HD kom ut ifjor, spørs om Sony og Samsung skal overgå den?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.03.2006 18.42.00 #3 av 5
Postet av: A8
var på expert og så på en philips lcd tv og selgeren fortalte meg om det blåskjæret i tven pga led lyset. Så han anbefalte meg å ikke kjøpe det.
Det fins faktisk selgere som snakker sant :)

Og det var ganske tydelig å se det blå skjæret i f.eks snøen i utforløypa
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.03.2006 22.28.07 #4 av 5
Postet av: Majen
Jeg husker å ha sett LG 32" LX2 modell under "anbefaling" her på siden et sted. Og et av plusstegnene var LED.... Dessuten er det litt rart at denne siden her anbefaler en TV som lider av blåskjær syns jeg :?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.03.2006 22.30.55 #5 av 5
Postet av: Majen
26" LCD Tv med den revolusjonerende LED-LCD teknologien som gir fantastiske bilder med høy kontrast. Tekst-TV med 2000 siders minne. Tilkoblingsmuligheter via scart, A/V, DVI og HDMI. Bordstativ medfølger. 2x10W og Virtuell Surround lyd. Kontrast på 1200:1 og responstid 8 ms.


Dette er tatt fra Elkjøps nettside... Sjekk ut http://www.elkjop.com
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar