Logo

LCD 42" Thosiba til 6995 kr.... det må være en spøk???

Skriv et svar
30.12.2007 18.39.36 #16 av 19
Postet av: Zleepyme
[quote="Tommy(Actionchicken)"

Synd at de ikke hadde skikkelig utstyr til å vise bilde skikkelig. Problemet med butikker som dette er jo at de har enormt mye lys, og sikkert ikke noen mulighet til å tone ned lyset for å vise fordelene med plasmaskjermene.

Her jeg bor har Elkjøp en skikkelig tv vegg med mulighet for analog kabeltv, digital kabel tv, HD streamer boks med diverse HD klipp, og tilogmed en BlueRay spiller oppkoblet på tv veggen(kan vise dette på hele veggen samtidig). De kan altså vise forskjellen på HD, og digital og analog kabeltv! Dette burde alle butikker som selger tv i dag ha! Hvis ikke vil jo ikke kunden ha peiling før han/hun evt kommer hjem med apparatet.
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.12.2007 01.07.16 #17 av 19
Da hadde jeg nesten praktisk talt bodd på Elkjøp :wink:
Syntes det bare er synd at det er den tvèn som har best fabrikkinnstillinger som kommer til å selge best, hvis folket da stoler på det de ser i butikken. Ja, de hadde mye lys; men spottene var faktisk pekt i retning mot plasma skjermen!
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.01.2008 20.09.40 #18 av 19
Postet av: mbo
Hei, jeg er litt i samme sitvasjon som trådstarter. Har lenge hatt planer om å kjøpe en tv på rundt 40-42 tommer. Jeg har 0 peiling på tv og sjønner ingen ting av det som står i beskrivelsene. Prisen bør ligge på ett sted mellom 10 til 14 lapper. Jeg ønsker meg selvfølgelig den beste tven og lurer på om noen kan hjelpe meg med det. Det hadde vært veldig snilt. Primært skal denne tven brukes til PS3 og gode fotballkamper med Rovers på skjermen.

Noen som kunne hjulpet?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.01.2008 20.48.26 #19 av 19
En bekjent av meg har kjøpt denne tvèn, skal kanskje se på den om ikke lenge.

Hei MBO! Anbefaler deg å lese denne tråden:
viewtopic.php?f=8&t=10414

Er det noe du lurer på etter dette, så hjelper jeg deg gjerne videre

Lykke til
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar