Logo

Lagbytte på DVD

Skriv et svar
17.02.2004 10.43.02 #1 av 3
Postet av: Jonia
Hei!

Min Denon DVD2200 gjør av og til noe merkelig ved lagbytte på DVD'en. Svært ofte merker jeg ikke lagbyttet i det hele tatt pga. 8 Mb buffer som gjør lagbytte usynlig, men på enkelte dvd'er stopper spilleren helt opp. Så låser den seg i ca. 10 sekunder , for så å gå tilbake til hovedmenyen! Så må jeg manuelt gå inn og plukke frem det neste kapittelet rett etter lagskiftet. Dette er jo skikkelig teit da! Noen andre som har opplevd lignende? Buddy er et eksempel på en film som dette skjer med...

Min superbillige Argon backup spiller (sonefri) klarer lagskiftet helt fint på alle filmer.... hvorfor er det slik?

Jonia
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.02.2004 15.27.34 #2 av 3
Postet av: Rune
Kan ikke skjønne annet enn at det må være en svakhet med denne spilleren. Mulig at en softwareoppgradering av spilleren vil løse det. Skal ikke være slik. Jeg ville tatt med meg en film som du vet er slik og spilleren til hifiklubben og testet på en lik spiller der. Fungerer den fint på en annen spiller vill jeg bedt om å få den byttet eller reparert. Er den likedan på den som de har i butikken ville jeg fått dem til å sjekke opp om det finnes en oppgradering som løser problemet.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.03.2004 12.35.39 #3 av 3
Postet av: morander
Hei!
Samme problemet med min Denon DVD 1400. Ingen problemer på en billig LG-spiller.
OBS! Det kan være teknisk feil på Buddy. Se http://www.dvdnett.no/html/news/54636364.html.

morander
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar