Logo

Løpende abonnement eller ei....?

Skriv et svar
03.05.2010 17.44.59 #1 av 5
Postet av: Zoltan
Har abonnert på bladet Hjemmekino i mange år nå :D
Har ikke noe kritikk til bladet og innholdet, men nå lurer jeg på en ting.
Skal det lønne seg å si opp abonnementet for hvert år, for så å tegne et nytt abonnement?
Ser at det blir lokket med tilbud m/godbiter som filmer, øretelefoner, etc.
Som en trofast leser, må jeg hvert år betale full pris. Sist gang kr.599,-
Tegner jeg et nytt abonnement, så koster det kr.399,- inkl. Koss headsett,
eller kr.499,- inkl. Bruray film (Transformers)..!! :?:

I reklamen i bladet står det:
Få Transformers 2 på Blu-Ray disc [u]når du abonnerer [/u]på Hjemmekino! (Jeg abonnerer jo på bladet, men får ingen film)
Det bør vel heller stå:
Få Transformers 2 på Blu-Ray disc [u]når du tegner [/u]abonnement på Hjemmekino!

For kr.599,- pr år, så kunne vel vi med løpende abonnement også fått en godbit 8)

Litt skuffet :!:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.05.2010 20.05.38 #2 av 5
Postet av: Kjell
Jeg sa opp mitt abonnement, for en stund siden. Bladet er jo ikke "all verden" og har man lest en del nummer er det jo stort sett det samme som kommer igjen i en litt annen forkledning, Det er alt for dyrt, å betale for all den reklamen som er i bladet. Tror mere enn halvparten av bladet er reklame?0 Dessuten, de som skriver der har heller ikke særlig dybdekunnskap, utdannelse på et mere teoretisk nivå, men er stort sett noen selvstuderte røvere.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.05.2010 20.54.46 #3 av 5
Postet av: Torja
[quote="Zoltan"]Har abonnert på bladet Hjemmekino i mange år nå :D
Har ikke noe kritikk til bladet og innholdet, men nå lurer jeg på en ting.
Skal det lønne seg å si opp abonnementet for hvert år, for så å tegne et nytt abonnement?
Ser at det blir lokket med tilbud m/godbiter som filmer, øretelefoner, etc.
Som en trofast leser, må jeg hvert år betale full pris. Sist gang kr.599,-
Tegner jeg et nytt abonnement, så koster det kr.399,- inkl. Koss headsett,
eller kr.499,- inkl. Bruray film (Transformers)..!! :?:

I reklamen i bladet står det:
Få Transformers 2 på Blu-Ray disc [u]når du abonnerer [/u]på Hjemmekino! (Jeg abonnerer jo på bladet, men får ingen film)
Det bør vel heller stå:
Få Transformers 2 på Blu-Ray disc [u]når du tegner [/u]abonnement på Hjemmekino!

For kr.599,- pr år, så kunne vel vi med løpende abonnement også fått en godbit 8)

Litt skuffet :!:[/quote]
He, he..
jeg tenkte det du sa det.
Men det fungerer jo. Får tatt en titt på det nyeste. Man kan sikkert finne mye av det samme via nettet, men det krever jo gjerne litt mer av en selv. Å kune bla litt er herlig uansett. Fine bilder. Mer av det, ja takk.
Insider på Hjemmekino.no er fint, kansje man ønsker å utvide??!
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.05.2010 07.13.00 #4 av 5
Postet av: peram
Er i tenkeboksen selv. En av hovedgrunnene til at jeg tegnet abonnementet var Insider og aktivitetene der med temakvelder, projektor shootout osv. Det har ikke skjedd stort på den fronten som jeg har fått med meg i alle fall....

peram
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.05.2010 08.24.21 #5 av 5
Postet av: teebee
blir vel også og kutte ut ved neste korsvei. må kutte i unødvendige utgifter siden jeg har kjøpt leilighet. jeg har ikke imot å vente noen måneder før jeg kan lese noen tester på insider. har vel 3-4 blader som jeg ikke har lest enda. mulig jeg prøver meg på digital utgave for å få hele bladet i en fil istedet for i 1000 deler.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar