Logo

Koble sammen Panasonic SCHT335 med tv-dekoder.

Skriv et svar
17.09.2006 20.23.39 #1 av 4
Postet av: Glenn
Heisann hoppsann. Ny her på forumet og jeg føler meg litt ræva siden jeg regger meg her for å spørre ett spm. menmen..

Siden jeg er helt ny i hjemmekino-bransjen så skal jeg prøve å følge litt mer her inne anyways, så da skyter jeg ivei ett spm.

Jeg kjøpte meg en Panasonic SCHT335 her dagen til 2,199,- Dette er mitt første hjemmekino anlegg og pga. dette er ett kort-tids "prosjekt" med hjemmekino i stua mens folka er ute av landet ett halvt år så la jeg ikke så mye penger i pakka.

HAr fått til dvd og ps2 på høytalerne, men det jeg sliter med er å få lyd på dekoderen min som jeg har canal+ osv på. Noen som har noe tips på hvordan jeg skal koble dette? Får lyd til ps2`en når jeg kobler den foran med no kabelshit (vanlige som går ut ifra ps2 til foran på tv`en hvor det er en rød, hvit og gul utgang/inngang).

På forhånd takk
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.09.2006 20.33.05 #2 av 4
Postet av: boly
Fra decoderen får du ikke surroundlyd. Den kobles med vanlig hvit/ rød kabel (phono) fra decoder til tv eller reciver. Hvet ikke om det er inngang for dette på reciveren din, men rart hvis ikke.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.09.2006 20.38.40 #3 av 4
Postet av: Glenn
Er Component/video out (progressive/interlace) med Pb, Y og Pr bak, samt Component Video in med Y, Pb og Pr bak.

Sier dette deg noe?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.09.2006 03.02.55 #4 av 4
Postet av: Torja
Component er kun bilde, ikke lyd. Det må være en audio kontakt in, vanligvis rød og hvit. Kansje du bare har dette foran, der hvor du kobler PS2.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar