Logo

Koble pc høytalere til tv.

Skriv et svar
14.02.2008 16.49.20 #1 av 4
Postet av: dordar
Hei.

Jeg har en GET PVR boks, en Full HD tv, og så har jeg et 5.1 surround anlegg(pc anlegg) Creative t6060.

Er det noen mulighet for å koble tv'n til det anlegget?

Håper noen kan hjelpe meg..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.02.2008 17.32.30 #2 av 4
Postet av: Torja
Innganger på dette anlegget??!
Må vel i det minste ha phono utganger(Rød og Hvit kabel for sterio) fra f.eks tv til dette PC anlegget med en Minijack?
http://www.clasohlson.no/Product/Produc ... d=14390610
Aner ikke om dette fungerer noe særlig godt. Men kan jo prøves? Sikkert andre med mer peil enn meg her...
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.02.2008 19.59.37 #3 av 4
Postet av: dordar
ok slik ser det hele ut.

Det er en subwoofer hvor man kobler inn alle 5 høytalerne.
man kobler inn en fjernkontroll sak med hodetelefonutgang og aux in utgang.
man kobler inn 3 kabler som igjen må inn i PC-en(jeg har kjøpt eksternt lydkort for at alt skal virke).

Har forsøkt å plugge en kabel i hodetelefon på tv og så en i hodetelefon på anlegget.

men da skjer det ingenting.

er jeg nødt til å koble eksterne lydkortet til PC-en og så anlegget gjennom PC-en for så å koble det til tv'n? eller er det noen lettere vei..

har akkurat kjøpt meg wireless media adapter og NAS så alt av musikk går nå gjennom tv'n.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.02.2008 06.48.22 #4 av 4
Postet av: teebee
du kan ikke koble hodetelefon utgang til hodetelefon utgang, da begge sender lyd ut. om ikke ditt tv har lyd ut tilkobling må du koble hodetelefon ut av tv og inn i aux in på anlegget.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar