Heisann.....
Jeg er helt ny her på forumet , men har vært blindpassasjer en stund og lest litt om hva som skrives her.
Jeg synes forumet virker godt og at nivået er godt selv om jeg er en skikkelig fersking i denne hjemmekino verdenen
Jeg har nettop pusset opp stuen min og funnet ut at jeg vil prøve meg på en hjemmekino på et ikke alt for stort budsjett.
Jeg kjøpte i går et Yamaha HTiB 1000 hjemmekinoanlegg på elkjøp etter tips her på forumet.
Det virker som et meget bra anlegg til 4800,- som jeg kan vokse litt med.
Men jeg skal også ha en plasmaskjerm for og bla matsje den nye stilen i stuen
Budsjettet jeg har igjen lyder på ca 15000,- +/- litt.
Jeg sitter ca 2,5 meter fra skjermen og har analog UPC dekoder , og er usikker på om jeg bør velge 37 eller 42 tommer.
Stuen ellers er 40 m2.
Jeg er som sagt fersk og har sett litt på en Phillips FP 107 til 13995,- eller en Phillips FP 9946 ( 37tommer og Crystal Clear ?) til 16000,-
Men er som sagt veldig usikker.
Vil i utgangspunktet ikke ligge ut over 20000,- da jeg tror jeg kommer til å bytte igjen etter 3 år med denne utviklingen som skjer for tiden.
Har lyst på Panasonic , men prisen er litt for høy ennå.
Jeg klarer maks å vente til august , og prisen på Panasonicene har vel neppe falt i pris til den tid.
Håper ikke dette innlegget ble for langtekkelig , men jeg ville fortelle litt om hva jeg har og hva jeg tenker , så håper jeg at dere som er gode på dette kan hjelpe meg angående disse plasmaene og størrelsene.
På forhånd takk.
Ser fram til videre diskusjoner her på forumet.