Logo

Kjøpe Projektor,trenger tips!!!

Skriv et svar
27.05.2005 13.04.39 #1 av 4
Postet av: Helt ny!
Hei!
Jeg driver å skal kjøpe projektor som skal brukes til film(DVD) og spill(Play Station2) Ser de har Epson TW10H hos Komplett.no til 6.495,- er dette en grei Projektor til mitt bruk..?! Jeg lurer også på hva jeg trenger av kabler!finnes det noen andre lignende sider som komplett som selger projektorer til en grei pris?!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.05.2005 13.15.40 #2 av 4
Postet av: Granberg
Denne skulle vel vært postet under projektorer.
Uansett: vet du om du er følsom for regbueeffekten?
Hvis du er det så er Epson TW10H et godt kjøp i den prisklassen, og hvis du ikke er det bør du se nærmere på BenQ 5120.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.05.2005 14.06.20 #3 av 4
Postet av: aLmAnZo
Som poengtert har du postet feil. Det er lettere å få hjelp om du poster på riktig plass, siden da de som kan noe om tema, eller folk som har lurt på det samme før, poster der.

Ang epson:

Dette er en projektor jeg har lite kjennskap til, men jeg tror den holder mål. Med tanke på billige projektorer, vil jeg anbefale deg kun bruk opp mot pc. Analog og S-video behandling i billige projektorer er rett og slett ikke bra, og resultatet blir uskarpt. Om du derimot bruker en datamaskin til å spille av film fra, vil den nok holde for pengene, men benq har jo en best i test projektor for ca 1000 kr mer... Jeg hadde gått for den.

Besides, jeg har ikke verdens beste forhold til kundeservice komplett.no

Lykke til :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.06.2005 16.52.53 #4 av 4
Postet av: Cellv14
Jeg anbefaler LG JT-92, har nesten samme specs som Screenplay 4805 men annen bildeprosessor og 2500:1 kontrast og 1100 ansi lumen og koster bare 8000 på komplett (15000 tidligere) et KUPP for pengene, hvis du ikke liker den så kan du bruke angrefristen, skal kjøpe JT-92 i sommer :twisted:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar