Logo

Kjøpe projektor

Skriv et svar
31.05.2010 17.52.31 #1 av 2
Postet av: donken
Har planer om å invistere i projektor, og helst før VM :)
Er veldig fersk på området, men har blitt litt klokere etter å ha lest guiden her på hjemmekino.no

Har kikket litt rundt på diverse nettbutikker etter produkter, og funnet flere mest sannsynlig er bra nok for mitt behov ( film og spilling, samt vanlig tv titting ).

Herligheten skal settes opp i stua, som jeg dessverre ikke har full lyskontroll i. Sol som tildels skinner inn fra vinduet (blir skinnende mot lerretet). Og ingen dimmer til lys.
Planen min er å henge den opp i taket. Rommet er ca 3,5 - 4m dypt, og det er ingen hindringer i veien. Så plassering bør ikke bli noe problem.

Kom over denne pakken på netonnet.no: http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/ ... _og_lerret
Ved første øyekast virker dette for meg som et knalltilbud, eller blir jeg lurt av en ferdigpakke til en ok pris?

Om noen har noen forslag til andre alternaltiver, mottas det gjerne. Ser for meg å bruke ca15 000,- på alt, men kan gå opp noen tusen dersom det kommer et knallforslag jeg ikke kan se bort ifra :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.05.2010 22.53.46 #2 av 2
Postet av: teebee
om du ska ha projektor til vm må du vel kjøpe lokalt, da de som kjøre pakker streiker.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar