Logo

Kjøpe forsterker fra USA

Skriv et svar
19.10.2004 08.48.27 #1 av 2
Postet av: Altec
Vurderer å kjøpe ny forsterker på ebay og lurer på om noen har noe erfaringer og tips rundt dette. Ser at det er en del å spare inkludert frakt. Er det andre ting jeg bør vær klar over. I USA bruker de en annen Volt enn i Norge på strømnettet. Hvordan kan jeg komme rundt dette problemet.

Vurderer Rotel RSX 1055 eller 1065. Har noen erfaringer med disse? Er det stor forskjell på gammel og nytt produkt. Er det verdt prisforskjellen?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.10.2004 07.34.42 #2 av 2
Postet av: torkelom
"Altec" skrev:Vurderer å kjøpe ny forsterker på ebay og lurer på om noen har noe erfaringer og tips rundt dette. Ser at det er en del å spare inkludert frakt. Er det andre ting jeg bør vær klar over. I USA bruker de en annen Volt enn i Norge på strømnettet. Hvordan kan jeg komme rundt dette problemet.

Vurderer Rotel RSX 1055 eller 1065. Har noen erfaringer med disse? Er det stor forskjell på gammel og nytt produkt. Er det verdt prisforskjellen?


Når det gjelder spenningen finnes det gode omformere. Ikke noe problem. Hvis du registrerer deg hos tollvesenet, kan du fortolle selv. Dette sparer du mye penger på. Husk at du må betale 24% moms av produktet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar