Logo

Kjøpe DVD spiller som kan brente cder med *.AVI film format

Skriv et svar
03.06.2005 15.52.19 #1 av 3
Postet av: arna
Jeg ser etter en dvd spiller som kan spille cder som jeg har brent på pcen som ofte har *.AVI format. Har ikke noen spesielle krav annet enn dette og at den skal ha optisk kabelinngang...

Prisleie helst ikke over 1500,- kroner, noen forslag ? ( Jo mindre jo bedre)

Gjerne kom med forslag annet enn dette jeg bør se etter, alt av interesse!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.06.2005 16.30.14 #2 av 3
Postet av: Runel
Detter er normalt noe som produsentene ikke "skryter" av. En spiller som spiller AVI er Pioneer DV575(kan ikke garantere alle typer). Digital inn har imidlertid denne spilleren ikke. Det er ikke så vanlig. Det finnes flere

Divx spillere på markedet idag men ingen sier noe om AVI avspilling. Xvid er det ganske vanlig at de tar. Det enkleste er at du tar med en AVI CD i butikken å tester forskjellige spillere. Divx spillere fåes fra ca 1000kr.
PIONEER DVLX50, BDP51, SC-LX71, MONSTER, PS50A456, VELODYNE SMS1, PRESTIGE S10, VERITAS 5.1 OPPSETT.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.06.2005 18.19.36 #3 av 3
Postet av: arna
Takk for tips! forøvrig hadde den spilleren du anbefalte optisk inngang, så er på vurderingslista mi :)

Men jeg har tenkt litt og finni ut at dette er det jeg håper en dvd spilleren skal dekke;

MP3, DIVX(avi)
Optisk kabelinngang (til 5.1)
Ethernetinngang
Innebygget Dolby Digital dekoder
Innebygget DTS dekoder



Finnes det noen spillere der ute på markedet som dekker disse behovene? Jeg ser litt på hovedsiden men den oversikten over dvd spillere der virker litt uoppdatert:(

Hvordan tror dere denne er?

D-Link DSM-320
http://www.dinside.no/php/art.php?id=211328
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar