Logo

Kjøp av tv - hos STRETTO

Skriv et svar
12.12.2006 10.43.26 #1 av 5
Postet av: paalae
Skal kjøpe meg en tv, lurer på Sony KDL40W2000.

Har søkt etter priser, og kommet frem til at STRETTO har de rimeligste prisene. Men de har så lave priser at jeg er litt skeptisk.
Er det noen av dere som har erfaring med kjøp av dette selskapet?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2006 11.10.47 #2 av 5
Postet av: Blekkis
Husk at prisene er uten mva. Har sjekket litt rundt Stretto, og tror de er rimelige seriøse. Jeg har ingen tvil til deres seriøsitet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2006 11.22.50 #3 av 5
Postet av: Typhoon7
Jeg kjøpte et veggfeste fra dem, og har god erfaring fra det.

Det gikk noe galt med bestillingen slik at den ikke endret status. Tok en telefon til dem etter lunch en dag. Veggfestet levert på døra hjemme dagen etter. Nå var jeg ikke hjemme, men veggfestet hentet jeg ut på nærmeste postkontor samme dag som levering.

At ting kan feile, har jeg ingen problemer med å akseptere. At de ryddet opp så fort, setter jeg høyere.

Ikke glem at Stretto opererer med priser både med og uten mva, og prisen uten mva er den som synes best. Dette har Blekkis også nevnt.

De ligger også ganske høyt på Hardwares Webshopguide.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2006 22.53.39 #4 av 5
Postet av: arntos
Handlet en kabel der til 98,- kroner. Levert på døra 19 timer etter bestilling.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.12.2006 10.50.11 #5 av 5
Postet av: nilsos
Hvis du bor i Oslo-området er det kanskje en ide å handle hos Serviceavdelingen AS på Alnabru. Spør om pris der. Du må nok betale noen hundrelapper mer, men hvis det skjer noe med TVen har du jo kort vei til service. Kjøpte min der på storkjøpsavtale, og da er prisen 23600,-.
Og ingen frakt.
Lykke til.
mvh Nils
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar