Logo

Kjøpe prosjektor :?:

Skriv et svar
16.09.2009 10.22.19 #1 av 2
Postet av: aleksanderne
Hei jeg er på utkikk etter prosjektor. Tentke først jeg skulle kjøpe en hjemmekino prosjektor, til rundt 10k kr ca. Men nå har jeg bare lyst på en billig fremvisningsprosjektor, har brukt det nå i det siste og det syns jeg faktisk funker greit selv når jeg spiller spill som crysis og andre ting på wii. Avstand fra prosjektoren til veggen min på rommet er vell ca 5-6 meter og kan montere den i taket/veggen. Så jeg hadde håpet på om noen kunne funnet fram noen prosjektor modeller. Stiller kunn et krav og det er at det er hdmi slik at jeg kan koble viasatt tv til. Pris ca 2000-3500 toppen. Fint om den hadde hatt høy ansi lumen, eller høyt i forhold til andre framvisningsprosjektorer da(heter det framvisningsprosjektorer eller har det et annet navn?)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.09.2009 08.48.52 #2 av 2
Postet av: Gorm
I den prisklassen må du lete på bruktmarkedet. Presentasjons projektorer i så lav prisklasse vil aldri fremvise noe som i det hele tatt minner om naturlig fargegjengivelse. Jeg skulle skjønt det om den kun skulle brukes til spill, men når du skriver at du må ha HDMI-inngang til ViaSat dekoder, så vil jeg anbefale deg å revurdere.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar