bujk
Aktiv
E-post
Er på utkikk etter en ny tv og ønsker å kjøpe meg en LCD-TV til rundt 10k. Har søkt litt rundt på nett og lest en del på diverse forum. Men er så mye å velge mellom, skal bruke tven for det meste til vanlig tv, dvd titting, media center, pc skjerm og litt PS2 spilling. Ønsker helst en 40". Når det gjelder design så syns jeg Samsung sin skjermer er rå lekre, så noe i den klassen hvis det er mulig å få i denne prisklassen?
Har dere noen skjermer å anbefale? helst egne erfaringer.
På forhånd takk!
syff
Aktiv
E-post
Nettside
Det finnes mye å velge i når det kommer til 40" LCD. Ser BestBuy har tilbud på
Sony KDL-40U2000K - 9 999,- er en veldig bra pris. Kampanjen varer bare frem til den 20. februar (Sony-kampanje, visstnok - interessant!), så hvis du vil benytte deg av tilbudet må du handle raskt.
Ellers er jo bestselgeren
Fujitsu-Siemens Myrica VQ40-2 å anbefale, men jeg holder en knapp på førstnevnte, spesielt til en så fin pris. Kanskje det er på tide å pensjonere min Toshiba 37" snart ...
Din guide til valg av ny flatskjerm: FlatskjermTV.no
bujk
Aktiv
E-post
"syff" skrev:Det finnes mye å velge i når det kommer til 40" LCD. Ser BestBuy har tilbud på Sony KDL-40U2000K - 9 999,- er en veldig bra pris. Kampanjen varer bare frem til den 20. februar (Sony-kampanje, visstnok - interessant!), så hvis du vil benytte deg av tilbudet må du handle raskt.
Ellers er jo bestselgeren Fujitsu-Siemens Myrica VQ40-2 å anbefale, men jeg holder en knapp på førstnevnte, spesielt til en så fin pris. Kanskje det er på tide å pensjonere min Toshiba 37" snart ...
Er fine tver begge to, men er det mulig å få disse i svart?
syff
Aktiv
E-post
Nettside
Nei, dessverre så ser det ut til at begge modellene kommer med sølvramme.
Din guide til valg av ny flatskjerm: FlatskjermTV.no