Logo

Kan ikke Hjemmekino ta en mellomklasse høytalergruppe test?

Skriv et svar
19.02.2011 01.12.49 #1 av 4
Postet av: Kriss
Det hadde vært grådig interresant for min del(og sikkert mange andres).

Altså la oss ta alle høytaleren i mellomsjiktet og se forskjellene og hvem som står seg best iforhold til pris ytelse...

Det JEG særlig ville likt å sett var feks en sammenligning mellom Eisavinneren-Dali "Ikon6 MK2"/ BW CM8 og XTZ99.36 Walnut/matt med SEAS element og båndiskant.

Det er nemlig veldig vanskelig å vite hvordan de står seg opp mot hverandre, og det er nok en av disse som blir neste høytaleren min og sikkert overveldig flertall andres også. Altså mellomklassen...

Her er det jo kompromisser på alle nevnte merkene, men hvilken står seg best mtp pris ytelse?

Det kunne gjerne vært med fler høytalere også feks, men disse høytalerne er det jeg enkelt kan skaffe her jeg bor... +Klipsch, men jeg føler standarmodellene deres faller litt igjennom på musikk uten at jeg vet noe særlig om dette.

Kan dere ikke ta en gruppetest på mellomklassehøytalere snart, please. Det er nok veldig interesse for dette...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.03.2011 20.20.21 #2 av 4
Postet av: Jorn.Finnerud
Skal se om vi ikke kan sette opp en slik test på planen fremover. i mainummeret for eksempel.
Vennlig hilsen Jørn, redaktør i magasinet Watt
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.05.2011 19.33.52 #3 av 4
Postet av: Runner
Bra test i forrige nummer av bladet. Gleder meg til fortsettelsen. Vet fra før at det er masse bra i akkurat denne prisklassen, men også store forskjeller. Det hadde vært flott om dere hadde publisert noen målinger av høyttalerne. Lyd er en veldig subjektiv oppfatning, og det er mange faktorer som spiller inn. Noen hint om hva som testes i juni nummeret?
Mvh Rune
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.07.2011 11.30.07 #4 av 4
Postet av: tceteam
"Kriss" skrev:Det hadde vært grådig interresant for min del(og sikkert mange andres).

Altså la oss ta alle høytaleren i mellomsjiktet og se forskjellene og hvem som står seg best iforhold til pris ytelse...

Det JEG særlig ville likt å sett var feks en sammenligning mellom Eisavinneren-Dali "Ikon6 MK2"/ BW CM8 og XTZ99.36 Walnut/matt med SEAS element og båndiskant.

Det er nemlig veldig vanskelig å vite hvordan de står seg opp mot hverandre, og det er nok en av disse som blir neste høytaleren min og sikkert overveldig flertall andres også. Altså mellomklassen...

Her er det jo kompromisser på alle nevnte merkene, men hvilken står seg best mtp pris ytelse?

Det kunne gjerne vært med fler høytalere også feks, men disse høytalerne er det jeg enkelt kan skaffe her jeg bor... +Klipsch, men jeg føler standarmodellene deres faller litt igjennom på musikk uten at jeg vet noe særlig om dette.

Kan dere ikke ta en gruppetest på mellomklassehøytalere snart, please. Det er nok veldig interesse for dette...
jepp det er jeg helt enig i :mrgreen:
samsung ue46b7070wwxxe- yamaha rx-v767- klipsch syngery f20-xtz w99 12.16-ps3 slim-samsung bærbar ns150-grundig dtr 8740 mhp-htc incredible s
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar