Logo

Kabelkaos - kan noen hjelpe?

Skriv et svar
18.07.2008 17.49.45 #1 av 3
Postet av: katt
Hei

I dag kjøpte jeg meg LG HT762TZ hjemmekino anlegg. Jeg har litt problemer med å koble dette sammen og håper derfor at noen kan hjelpe meg... Jeg har fått satt sammen alle kablene slik at det er lyd i anlegget men sliter med å få bilde på skjermen når jeg har den i tv mode, da får jeg kun lyd. Jeg har koblet scart kabelen fra Canal Digital dekorderen inn i hjemmekinoanlegget og HDMI kabel fra hjemmekinoanlegget til tven. Dette gjør at jeg kan se DVD og de andre funksjonene men sliter som sagt med å få opp tv bilder. Når jeg switcher mellom de forskjellige utgangene er det samme hvilken jeg har på, da jeg kun får lyd uansett....

Noen som kan hjelpe meg å få koblet dette sammen slik at jeg får høytalerlyd hele tiden, samt bilde fra TV-kanalene?

Katt
:?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.07.2008 19.43.27 #2 av 3
Postet av: MindWaste
På slike kompaktanlegg er det kun en ting som gjelder:

Les brukermanualen...

Jeg prøvde å finne den på LG sine sider, men sidene dems funker ikke :?
-Anders-

Min Kino
Parasound JC-1 / Usher BE8871 / 2 x DIY 12" SVS Sonosub / Logitech Transporter / Sony PS3 / LG 60pk950
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.07.2008 20.44.01 #3 av 3
Postet av: kamelon
Jeg har koblet scart kabelen fra Canal Digital dekorderen inn i hjemmekinoanlegget og HDMI kabel fra hjemmekinoanlegget til tven.


Hmm..Uten at jeg har særlig kjennskap til dette anlegget, så skurret dette litt for meg. Har du mulighet til å "assigne" scart- inngangen til hdmi-utgangen? Ellers må du vel nesten koble scart inn og scart ut..?Tviler på at scart inngangen ligger ferdig "viderekoblet" til hdmi-utgangen. Arrester meg gjerne her folkens dersom jeg er helt på viddene, men som sagt hørtes det litt rart ut. Dersom dette anlegget har scart ut igjen, får du bilde da dersom du kobler tven på scart ut igjen?
I think football always should be played on grass...Bob Marley
Min kino: http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=123
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar