Logo

Innkjøp av SvS subb!

Skriv et svar
22.08.2009 11.28.30 #1 av 5
Postet av: steamy
Hei!

Har nå bestemmt meg for å gå til innkjøp av en SVS PB12-NSD, men jeg vet ikke åssen sub kabel jeg skal kjøpe? trenger jeg en dyr kabel eller holder det med en billig? kom med forslag er dere greie!

en annen ting jeg lurer på er om pc`en min som står i samme rom som subben skal være i kan "gå til hælvete" hvis jeg spiller for høyt? pga av risting og sånn altså... tåler recivere og tv`er etc all den risting fra en sånn subb? Har hørt at hardisker i pc`er ikke tåler alt for mye risting.. er det noen som har fått øderlagt noe når dere har dratt på med litt lyd?

Jeg var innom hifiklubben igår og fikk høre på http://www.hifiklubben.no/produkter/hoe ... lnoett.htm og ble veldig imponert hvor god den var. Hvordan er PB12-NSD iforhold til den dali subben? Etter det jeg har lest så er og blir svs subbene best i prisklassen under 10.000. stemmer det?


Er det noen i nærheten av Kongsberg, drammen, hønefoss som har en svs subb som jeg kunne kommet å fått hørt på? Det hadde vært veldig fint:)

Noen som veit sånn ca hvor lang tid schenker pleier å bruke når de skal levere varer til buskerud?


Steamy
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.09.2009 12.53.08 #2 av 5
Postet av: SVS Inderoy
Du får kjøpt subkabel hos lsound.

Husk og kjøpe en kabel som er lengere en den trenger og være...
Yamaha-Doxa-Sherbourne-Cambridge Audio-Panasonic-PS3
Swans Diva 6.2f - Swans 1.1C - RS-52.
2 stykk SVS PC13 Ultra
2 stykk XTZ W12.16 + SVS EQ1
BetterCabels, Van den Hul og Monster
( harmen/kardon på avforum)
http://www.svsound.com/animation.cfm
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.09.2009 16.58.10 #3 av 5
Postet av: Torja
Det er få subber som til prisen går så dypt i frekvens som SVS, så du gjør ingenting feil. Tror ikke du behøver å engste deg for mye om du ikke plasserer PC'en din oppå toppen av subben. De fleste som har anskaffet seg jordskjelv ristende saker som dette, har plasert all annen elektronikk sammen med disse monstrene i samme rom, så ikke engst deg på forrhånd i alle fall. Tenk deg den Dalien du hørte, men en som går enda dypere :mrgreen:
Hvilken som helst subb kabel duger.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=431754
Rådet med å kjøpe en litt større enn du trenger har med muligheter for å kunne flytte subben til optimal plassering. Det vet man ikke altid på forrhånd. Best i et hjørne. Men regn med å måtte prøve deg litt fram.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.09.2009 19.02.59 #4 av 5
Postet av: teebee
gjelder den hjørne plasseringen om man kjøper en pc12 oxo?
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.09.2009 22.45.14 #5 av 5
Postet av: Torja
Det korte svaret blir vel ja.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar