Logo

Innkjøp av prosjektor.. need some help..

Skriv et svar
27.06.2005 10.41.31 #1 av 4
Postet av: milkshake1
Skal gå til innkjøp av prosjektor å treng med det litt hjelp/tips...

Prosjektoren skal brukes til PC,parabol og dvd...

Har sett meg ut 3 stk eg syntes såg bra ut... BenQ PB2220, Epson EMP-TW10H og Panasonic PT-AE700E...

Nokon som har noko erfaring med desse prosjektorane?? eller andre prosjektorar som er bedre enn dei 3 nevnt oven i samme prisklasse, så kom med det... treng all den hjelp eg kan få...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.06.2005 11.45.08 #2 av 4
Postet av: arntos
Har kun erfaring fra AE700 og den var meget bra synes jeg. I tillegg koster den nå 13 inkl panasonic dvd brenner. Må jo sies å være en bra pris. Alternativ fra sverige til ca 11K.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.06.2005 12.06.42 #3 av 4
Postet av: milkshake1
"arntos" skrev:Har kun erfaring fra AE700 og den var meget bra synes jeg. I tillegg koster den nå 13 inkl panasonic dvd brenner. Må jo sies å være en bra pris. Alternativ fra sverige til ca 11K.


Skal til Sverige i neste veke, så tenkte eg skulle sjå etter der.. nokon linkar der eg kan inn å sjå? eller nokon som veit om nokre butikkar i Gøteborg som er bra?..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.06.2005 09.00.06 #4 av 4
Postet av: Kjell
Skal til Sverige i neste veke, så tenkte eg skulle sjå etter der.. nokon linkar der eg kan inn å sjå? eller nokon som veit om nokre butikkar i Gøteborg som er bra?..



Ikke Gøteborg, men Borås hos NetonNet, trolig en av de billigste i Sverige på det utvalget de har.

http://www.netonnet.se/

Sjekk under TV og projektorer så finner du Panasonic AE700 og Sanyo Z3 til 12990 SEK. Vær obs på at de kan være utsolgt så ring og hør.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar