Logo

Ingen lyd med Denon DVD2500BT på Onkyo 875??

Skriv et svar
30.11.2008 07.04.52 #1 av 4
Postet av: DevilEj
En kompis kjøpte nylig en Onkyo 875 som jeg hjalp han å sette opp i går, men når jeg koblet opp bd spilleren fra Denon fikk jeg bare bilde og ingen lyd uansett hva jeg forsøkte av innstillinger på kilde og receiver. I displayet sto det bare "No Signal"
Det virket nesten som om receiveren ikke klarte å plukke opp Bitstreem signalet fra bd spilleren.
Noen som har opplevd noe lignende med 875 og bruk av de interne hd-dekoderene??
Jeg er blitt Ayonisert

Revolver Audio Reply Turntable
Ayon CD-1 -->
Ayon Polaris II -->
Ayon Typhon -->
Audio Physic Avanti 5
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2008 09.19.00 #2 av 4
Postet av: eksu
Sjekk innstillingene for HDMI Audio. Denne står som default til Off, men hvis den står på On vil dere ikke få lyd fra receiveren. Da er det Tv/Projektoren som står for lyden.
Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2008 19.27.47 #3 av 4
Postet av: DevilEj
Har sjekket alle innstillinger. Har lyd ved PCM fra BD-spiller så det virker som om HD-dekoderene ikke virker av en eller annen grunn. Får absolutt ingen reaksjon ved Bitstreem inn. Etter å ha brukt 7-8 timer på dette problemet begynner jeg nå å bli rimelig klar til be eieren bruke angrefristen og levere receiveren tilbake. Skal ta med min rx-v3800 og teste den i hans oppsett. Liker han det han hører tror jeg vi heller satser på en rx-v1900 og dumper Onkyo
Jeg er blitt Ayonisert

Revolver Audio Reply Turntable
Ayon CD-1 -->
Ayon Polaris II -->
Ayon Typhon -->
Audio Physic Avanti 5
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.12.2008 08.47.02 #4 av 4
Postet av: DevilEj
Da er problemet løst ved å returnere Onkyo 875. Etter å ha testet min Yamaha RX-V3800 i dette oppsettet var det ingen tvil om at den slo knock-out på Onkyo på alle områder. En RX-V1900 er derfor i bestilling og kommer forhåpentligvis i morgen :D
Jeg er blitt Ayonisert

Revolver Audio Reply Turntable
Ayon CD-1 -->
Ayon Polaris II -->
Ayon Typhon -->
Audio Physic Avanti 5
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar