aLmAnZo
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Nettside
aLmAnZo
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
InFocus ScreenPlay 4805 DLP,2200:1,854x480(16:9)750ANSI
Vår pris: kr 7.995,-
Data hentet fra komplett.no
Vector
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Jeg har prøvd begge disse, å jeg ville gått for 5120!
Infocusen støyer alt for mye til å komme i hus her vertfall. Mulig den har litt bedre bilde en 5120, men er absolutt ikke vert 2k mer en 5120!
Å samme med 5120, den har masse regnbuer som folk er veldig irritert over. Men regnbuene er noe man kan bli vand til etter en stund, og vifte støy er irriterende uansett!
Så dette er jo en smaks sak. Tror nok du sjøl må dra å se dem, så finner du ut hvilken du liker best. Mange som syntes kontrast skal vere best, å andre f.eks oppløsning. Så det er vel egentlig ingen fasit på hvilken av de som er best, det må du nok finne ut av selv
Mvh Vector
Bøgge Bakken
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Har hatt 4805 og jeg var meget førnøyd med bilde på denne. Det som trekker ned på denne er først og fremst støynivået og at zoom mulighetene kunne ha vert bedre. En annen ting som man må være ops på projektorer fra infocus er at den ikke bruker vanlig DVI, men DVI-M. Senere har det kommet overganger til både DVI og HDMI, men det burde ha fulgt med syns jeg.
aLmAnZo
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
hm, takk for tips og triks, jeg skal se litt på det, før jeg kommer med en anbefaling.
boly
Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
"Granberg" skrev:Hørte jeg noen si LG RD-JT92?
Nei
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Dal-z
Aktiv
E-post
jeg bruker selv 4805 og er veldig fornøyd med den. flott bilde, og det med støy synes jeg ikke er så gale som folk vil ha det til.
alt er jo relativt, men jeg synes ikke den støyer sjenerende. kjøleskapet mitt som står i samme rom [stue å kjøkken i ett] støyer betraktelig mere f.eks.
hehe....